Aitoon kirkkarit?

• Viestiketjun aloittaja mamaria
  • Ensimmäinen viesti
mamaria
Kelle tuttu juttu ja kuka on menossa?

Itelle tuli tutuksi tuossa 7v sitte ku sisko otti sikäläisen ukon. sen jälkeen onki tullu käytyä joka vuosi niitten aikaan siellä päin, vaikken kyllä oo ku hyvä jos yhtenä päivänä kunnolla osallistunu ite juhliin. se tunnelma siellä on aika kiva koko kylässä. viime kesä meni kyllä minun osalta vähän mönkään, kun olin puolivälissä raskaana ja ne kamalat helteet sai minut aika heikoksi. :whistle:

pidin tästä koulussa just esityksenki ja nyt on semmonen 15 uutta kiinnostunutta. :D jokohan mie näillä eväillä saisin jonku näkösen vapaalipun`:p

niin että ästä vaikka galluppia!

www.aitoo.fi

Mä oon asunut siellä joten olen jokavuosi ollut menossa mukana niin pitkälle kun muistan... kaverit ja kaikki näkee siellä, niitäkin joita ei enää muuten näe. Viime vuonna en ollut, meillä oli remontti ja häät ja kaikkea, mutt tänä kesänä sitten taas.

mamaria
nostan

kertokaa festaritarinoita! nää on oikeasti ainoat festarit missä oon ikinä ollu.. voi mahoton mikä luuseri :whistle: niin ja näilläki aina omien siskojen kans ja siskolla asuen..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 19:48 mamaria kirjoitti:
nostan

kertokaa festaritarinoita! nää on oikeasti ainoat festarit missä oon ikinä ollu.. voi mahoton mikä luuseri :whistle: niin ja näilläki aina omien siskojen kans ja siskolla asuen..

Ei kirkkarit oo festarit hei ensinkään.... :D

Enkä oo ollut ikinä festareilla mäkään, ellei tän oman kaupungin jotain kukkaisrokkeja ja sellasia lasketa. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2007 klo 17:47 mamaria kirjoitti:
Kelle tuttu juttu ja kuka on menossa?

Itelle tuli tutuksi tuossa 7v sitte ku sisko otti sikäläisen ukon. sen jälkeen onki tullu käytyä joka vuosi niitten aikaan siellä päin, vaikken kyllä oo ku hyvä jos yhtenä päivänä kunnolla osallistunu ite juhliin. se tunnelma siellä on aika kiva koko kylässä. viime kesä meni kyllä minun osalta vähän mönkään, kun olin puolivälissä raskaana ja ne kamalat helteet sai minut aika heikoksi. :whistle:

pidin tästä koulussa just esityksenki ja nyt on semmonen 15 uutta kiinnostunutta. :D jokohan mie näillä eväillä saisin jonku näkösen vapaalipun`:p

niin että ästä vaikka galluppia!

www.aitoo.fi
23.kerta edessä tänä kesänä!!! :wave:
tunnenkohan siskon ukon....? :whistle: :D

pitäskö järjestää kakspluskokoontuminen siellä? mä oon se joka ryömii siel leirintäalueella räkä poskella :LOL:

Yhteistyössä