Aitoja asioita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko muita, jotka ovat aikansa uskollisesti käyttäneet light - ja kevyttuotteita , ja kaipatte nyt aitoja makuja.

esim light siiderit- ja limut , kevytjukurtit yms. ällöttää,
tahdon ja aion taas palata aitoihin makuihin. vaikka vähemmän, mutta parempaa

Yöööh, ootteko maistanu rasvattomia jogurtteja :o
Meinas tippuu silmät päästä ku oli niiiiiin pahaa, että silmät kiinni syötettynä en olis edes tunnistanut mitä "metsämansikkaa" mulla muka on suussa. Kylmää velliä. :x

Mä en ole koskaan hirveästi ollut noiden kevytjuttujen perään, mutta käyttänyt jonkin verran. Nyt olen alkanut kanssa kaipaamaan "aitoa" ruokaa. En pahemmin light-juttuja siis käytä, vaan olen opettanut makuaistiani pois esim. turhasta makeudesta. Pyrin nykyään käyttämään mahdollisimman perusraaka-aineita ja mieluiten tuoreita.

Hyvä ruoka hyvistä raaka-aineista maistuvat mielestäni paljon paremmilta kuin kaikenlaiset keinotekoisemmat "herkut". Joskus tietty on kiva mättää karkkia, mutta aika harvoin tekee mieli. Ihan kuin tuollaiset himot olisivat vähenneet, kun ruoka on monipuolistunut.

Eläinrasvaa tosin en käytä nytkään paljoa. Olen oppinut käyttämään paremmin erilaisia kasviksia ja ruokia, jotka eivät rasvaa edes kaipaa.

Alkuperäinen kirjoittaja T-Bird:
Yöööh, ootteko maistanu rasvattomia jogurtteja :o
Meinas tippuu silmät päästä ku oli niiiiiin pahaa, että silmät kiinni syötettynä en olis edes tunnistanut mitä "metsämansikkaa" mulla muka on suussa. Kylmää velliä. :x

Mäkään en pystynyt syömään rasvatonta vaniljajogurttia. Se oli vaan niin pahaa esanssista liejua... :x :x

Yhteistyössä