Äitiysvaatteiden ostosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mitä kokoa olet ja mitä kokoa on ostamasi äitiysvaatteet?

Itse olen kokoa 36, mutta kun sovitin ystäväni sen kokoisia äitiyshousuja, niin tosi tiukat oli, eli ei varmasti mahtuisi päälle kauaa. Joten joudun ostamaan kai kokoa 38 olevia äitiysvaatteita.

No minä olen normaalisti S-kokoa, ja kaikki äitiysvaatteenikin ovat S-kokoa. Riippuu varmasti ihan siitä, paljonko tulee kiloja raskauden aikana, toiset turpoavat enemmän kuin toiset.
Minä olen pysynyt samoissa mitoissa, ja kiloja on tullut vain vauvan verran. Olen viikolla 31.
Sekin vaikuttaa, tykkäätkö normaalisti kireistä vaatteista vai et. Minä näyttelen mahaa ihan mielelläni, ja paita saa siis olla kireä. Jotkut tykkäävät enemmän esimerkiksi reilummista tunikoista, joten sellaisen voikin ostaa yhden tai kaksi kokoa isompana jo valmiiksi.
Piti vielä lisätä, etten ole joutunut ostamaan yksiäkään äitiyshousuja. Suurin osa housuistani on matalavyötäröisiä, ja käytän niitä edelleen belly belt-jatkopalan kanssa ilman ongelmia.

Mä kyllä turposin tosi paljon viime raskaudessa. Painoakin tuli 20kg. Nestettä kerty reippaasti kroppaan, kun oli niin älyttömän kuuma kesä, jonka olin viimesilläni.
Housut, joita käytin rv20 asti, ei mahtunut rv20 jälkeen enää reisistäkään ylös :o
Ihonmyötäisistä vaatteista tykkään mut painaa ne ei saa mistään.

Yhteistyössä