Äitiysvaatepaketit huutiksessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kannattaako myydä kaikki suunnilleen samankokoiset vaatteet samassa paketissa, vai erotella paidat ja housut eri paketteihin?

Itselläni ylä- ja alavartalo ovat aina olleet vähän eriparia, nytkin olis paitaosastoa koossa 36 ja housuja 38/40..

Menee ehkä paremmin kaupaks jos laittaa erikseen?

Miten muut teette? Tai minkälaisia paketteja itse mieluiten ostaisitte?
Näyttäis vaan olevan aika paljon paketteja joissa kaikkea rintsikoista(!!) lähtien samassa paketissa..

Ehdottomasti erikseen.
Etsin itse raskausaikana huutiksesta äitiysvaatteita, ja harmitti että samassa paketissa oli eri kokoisia. En huutaisi pakettia jos yhdetkään housut ei kävisi, vaikka kuinka mukavia ja sopivia paitoja olisi.
Itse olin "tasapaksu" kokoa 32-34 ja hyvin vaikea oli vaatteita löytää. Monesta paketista olisin ne pienet koot tahtonut, mutta housuja oli lähes kaikissa sitten kokoa 36-38 ja huutamatta jäi, vaikka olisi vain yhdet housut ollut.

Erikseen, ja mielellään vielä niin, että esim. kaksi samantyylistä paitaa yhdessä, toisessa paketissa taas jotain erityylisiä jne. Ja sama juttu housuissa, ei samaan pakettiin farkkuja ja mustia suoria housuja. Imetysliivit voi laittaa omaan pakettiinsa, niin niitä huutaa sellaiset, jotka haluaa ostaa käytettynä, vaatepaketissa ne voi karsia ostajia kun joitakin ällöttää käytetyt liivit.

Mua harmittaa kun usein vaatepaketeissa on jotain kivoja perusvaatteita jotka haluaisin, kuten farkkuja ja t-paitoja, ja sitten tyyliin joku tätimäinen jakkupuku josta mä en pidä ja jolle mulla ei olisi edes käyttöä, kun töitäkin teen navetassa :D

Jos vaattet eri kokosia niin sitten erikseen. Tai sitten myyt paita paketin ja housupaketin erikseen.
Ite en ymmärrä tuota rintsikoista lähtien samassa paketissa, ne nyt varmaan useinmiten on erikokoa :)

Mua ärsyttää ne isot paketit missä paljon housuja, sillä mä en tarvitse enää yhtiäkään liian lyhytlahkeisia housuja. Olen siis hoikka ja pienikin koko käy, mutta olen myös pitkä eli lahjepituus harvemmin riittää.

Yhteistyössä