Äitiyspakkaus toiselle lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kevätäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kevätäiti

Vieras
Onko kukaan koskaan kokeillut tai laskenut, mitä ä.pakkauksen hinnalla saisi kaupasta?

Mietin ottaako toiselle lapselle pakkausta vai ei kun vanhoja vaatteita ei enää ole jäljellä.

mä otin toisellekkin...
ja mä olen säästänyt molempien pakkaukset...
kuten äitini mulle mun pakkauksen ja jokaiselle meille lapsille...
sain oman pakkauksen käsiini ku rupesin odottamaan esikoista
ihanaa retro 80 luvun tavaraa täynnä laatikko..tai no täynnä ja täynnä..
ne oli tallessa mitkä oli vielä käyttökunnossa

mä en ottanut koska vaatetta oli jo ihan tarpeeksi. eikä ole käyttöä kahdelle makuupussille, ei tilaa säilyttää turhia jne.

ja se 140 euroa meni uusien kestovaippojen ostoon eli tuli tarpeeseen.

Mä en ottanut, mutta eipä lapsilla ollut ikäeroakaan kuin 1v6kk joten äp-vaatteet oli ihan iskemättömässä kunnossa vielä.
Kyllä mie melkee sun tapauksessa suosittelisin sitä pakkausta, sillä ei sillä 140?:lla juuri kaupasta mitään saa.

Minä ottaisin. Hyviä perusvaatteita, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta ja onhan siinä paljon muutakin kuin vaatteita. Meillä oli lapsena kaikilla ne makuupussit käytössä vielä monta vuotta vauvaiän jälkeenkin esim matkoilla makuupusseina tai peittoina.

140 ei kaupasta kyllä saa tuota määrää vaatteita on sen verran hinnoissaan mutta kirppareilta kyllä jos on intoa penkoa ja kierrellä
Nykysen äippäpakkauksen laatu on kyllä minusta hiukan päässyt rapistumaan vaatteet kiertää ja näyttää nuhjuselle muutaman pesun jälkeen toista oli ennen .Vaatteet kesti useammankin lapsen käytön.

Mä en ottanut. Lapsilla on ikäeroa 2 v, joten esikoisen kaikki vaatteet oli vielä tallella ja "muodissa". Lisäksi sain useammalta ystävältä hirmuisesti 50-80 cm vaatetta, niitä 50/56 cm bodyjakin oli vähintään 25 kappaletta :D . Makuupusseja oli jo kolme (esikoisen vanha, serkultani saatu, ja oma 70-luvun retromakuupussini), lakanoita ihan liikaa, joten ei ollut mitään tarvetta äitiyspakkaukselle.

Kiitos vastauksista eli kannattaa ottaa pakkaus.

Vähän minäkin mietin laatua. Edellinen pakkaus oli vuodelta -04 ja jäi mieleen, miten Tutan vaatteet rispaantuivat ekassa pesussa ja vanupuvussa oli niin kapeat käsiaukot, ettei sillä tehnyt oikein mitään. Makuupussi oli suloinen ja käytännöllinen, samoin osa vaatteista.

mulla on otettu kaikille kuudelle. olen ollut ihan tyytyväinen muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta .kaikki ei ole enää tallella ikä eroa kun noilla on jokunen vuosi

Yhteistyössä