äitiyspakkaus ja pesu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mie en pessyt makuupussia, enkä toppahaalaria ja kevytvanupukua.

näin juuri, muut pesin kyllä.
Ja mulle tuli kirje kotiin tästä 2007 pakkauksesta että se ruokalappu ja olikohan se täkki joissa oli jotain myrkkyä liian suuret määrät jotta ne pitäisi ainakin pestä.

Alkuperäinen kirjoittaja rv30:
Oletteko pesseet kaikki vaatteet ja haalarit ja makuupussin ennen käyttöä? Vai voiko niitä käyttää pesemättä ensin?

Kaikki IHOA vasten olevat, eli sisävaatteet, harsot ja lakanat. Peittoa, haalareita ja pussilakanaa ei ole tarvetta pestä, toki saa pestä jos haluaa.

Minä en pessyt toppahaalaria ja makuupussia, muut pesin. Ja muistahan pestä ruokalappu ja peitto ainakin, kun niissähän oli sitä jotain (en muista mitä ) haitallista ainetta yli sallitun rajan...

Tänä vuonna siinä äp:n mukana tuli lappunen, jossa kehoitettiin pesemään se peitto ainakin. Minä kyllä pesin ihan jokaisen vaatteen, nehän haisivatkin tosi teolliselle.

Mä pesin esikoisen kanssa kaikki ja silitin myös. Tokan kanssa pesin, mutten silittänyt. Kolmannen kanssa en pessyt enkä silittänyt. Hengissä ovat lapset, ainakin olivat vielä aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ZiggyStardust:
Mä pesin esikoisen kanssa kaikki ja silitin myös. Tokan kanssa pesin, mutten silittänyt. Kolmannen kanssa en pessyt enkä silittänyt. Hengissä ovat lapset, ainakin olivat vielä aamulla.

Mä silitin vauvan vaatteet ihan siitäkin syystä, että olivat kivemman näköisiä päällä ja helpommat viikata lipastoon. Kun suurin osa vauvapyykistä kuitenkin oli 60 asteessa pestäviä, niin olivat melko ryppyisiä pieniä vaatekappaleita....

Pesin kaikki. Tai jos rehellisiä ollaan niin äitini pesi... muistaakseni ei ollut konetta käytössä silloin... ei kun olikin kone mutta ei tuo nykyinen, vanha kone oli homeessa sisältä siksi pestiin vanhempieni koneella.

Yhteistyössä