Äitiyspakkaus 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuleva äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuleva äiti"

Vieras
Jos laittaa hakemuksen elokuussa, onkohan saumoja saada tuo uusi äitiyspakkaus. Sitä aletaan kuulemma jakamaan syyskuussa. Miten te ketkä sen haluutte meinaatte hakemuksen ajoittaa? Ainakin 2kk ennen laskettuaikaa pitää hakemus laittaa.

Haluaisin sen uuden, la marraskuussa joten yritän ainakin laittamalla hakemuksen mahdollisimman myöhään, elikkäs elokuun lopussa.

Et välttämättä silti tule saamaan uutta pakkausta. Itse kun laitoin hakemuksen maaliskuun lopussa 2012, jo 2-3 viikon päästä oli pakkaus haettavissa postista eli huhtikuun puolessa välissä. Eli sinun tapauksessasi tulet varmaan saamaan pakkauksen jo syyskuun aikana eli suurella todennäköisyydellä saat vanhan pakkauksen.

[QUOTE="vieras";26575970]No voi helvetti. Mulla on jo toi 2012 ä-pakkaus ja la on 29.1.2013, mitenkähän siitä vois varmistua, että saa sen uuden...[/QUOTE]

Haet vasta paria kuukautta ennen laskettua aikaa, uskoisin että tulet saamaan uuden sen pakkauksen.

Mulla taas päinvastainen ongelma. Haluaisin tämän vanhan pakkauksen. Meillä la helmikuussa ja lääkärintodistuksen saan siis vasta marraskuun alussa. En pidä uuden väreistä oransseista jne. Mutta luultavasti vanhaa ei ole enään jäljellä tuolloin..

Mulla taas päinvastainen ongelma. Haluaisin tämän vanhan pakkauksen. Meillä la helmikuussa ja lääkärintodistuksen saan siis vasta marraskuun alussa. En pidä uuden väreistä oransseista jne. Mutta luultavasti vanhaa ei ole enään jäljellä tuolloin..

Ota rahana ja ostele niitä edellisen pakkauksen vaatteita huutiksesta ja kirpparilta? Itse ostin just tulevalle vauvalle nykyisen äp:n vaatteita kirpparilta alle euron/kpl.

Yhteistyössä