Äitiyspakkaus 2008 vs. 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Livia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on 2008 pakkaus ja lapsimessuilla kävin livenä katsomassa 2009 pakkausta. Pakko sanoa, että kyllä tuo 2008 pakkaus on paljon nätimpi. Ja se villapuku tuntui siltä, ettei varmana aja samaa asiaa kuin kevytvanupuku.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
onko pakko valittaa ilmaisista lahjoituksista? moraalitonta. ota rahana ja osta itse haluamasi tuotteet, eikò ole yksinkertaisempaa

Tuo on kyllä totta. Pitäisi oppia olemaan mielissään siitä, että jotain ylipäätään ilmaiseksi saa.

Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Meillä on 2008 pakkaus ja lapsimessuilla kävin livenä katsomassa 2009 pakkausta. Pakko sanoa, että kyllä tuo 2008 pakkaus on paljon nätimpi. Ja se villapuku tuntui siltä, ettei varmana aja samaa asiaa kuin kevytvanupuku.

mun mielestä pienellä vauvalla pitää olla hatun lisäksi huppu varsinkin tuulisella säällä ja tossa villahaalarissa ei huppuakaan ole

Mutta eikö se ole niin, että uutta pakkausta kritisoidaan aina. Muistan viime vuonna, että silloin v. 08 uutta pakkausta kommentoitiin neutraaliksi ja värittömäksi. Vauvakuumeisena v. 09 pakkaus vaikuttaa huippuihanalta. Toivottavsti käyttöä tulisi..

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
onko pakko valittaa ilmaisista lahjoituksista? moraalitonta. ota rahana ja osta itse haluamasi tuotteet, eikò ole yksinkertaisempaa

Tuo on kyllä totta. Pitäisi oppia olemaan mielissään siitä, että jotain ylipäätään ilmaiseksi saa.

no ei todellakaan tarvitse. vaikka kuinka olisi ilmaista niin ei tarvitse olla mielin kielin jollei tavarasta pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no ei todellakaan tarvitse. vaikka kuinka olisi ilmaista niin ei tarvitse olla mielin kielin jollei tavarasta pidä.

itseasiassa kommenttini ei ollutkaan pelkàstààn sinulle ap, vaan yleisesti. minusta àityspakkaus pitàisi antaa vain sità todella tarvitseville. se on vanha perinne Suomessa, mutta menettànyt tavallaan merkityksensà. jos se olisi tarpeellinen, ei niin usein kuulisi arvostelua jonkun tuotteen vàristà.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kukaan ei tietääkseni pakota sua ottamaan sitä pakkausta jos se kerran niin ruma on?? 140 eurolla saat jo paljon mieleistäsi, ja ne vaatteet joista pakkauksessa pidät, voit pian ostaa uusina esim. huutonetistä. Tai sitten otat pakkauksen ja myyt sieltä rumat vaatteet pois ja ostat niillä esim. mieleisen haalarin + muuta mistä neiti/rouva sitten suvaitseekaan tykätä.

Hei kamalaa kritiikkiä heti tulee, jos joku haluaa sanoa vain mielipiteensä asiasta. Niinhän se on, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä eli kaikki ei voi miellyttää kaikkea. Ei minunkaan mielestä tarvi olla mielin kielin polvillaan joka asiasta, vaikka sen etuisuutena saisikin. Äitiyspakkauksia on varmastikin vaikea koota siten, että niistä nyt kaikki tykkäisivät. Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä näissä uusimmissa pakkauksissa on paljon kauniimpia vaatteita kuin niissä vanhoissa, joita minä olen saanut. Mä olenkin nyt kahden viime raskauden aikana ottanut tuon etuuden rahana, koska olen säilyttänyt tikkipussit ja muut tärkeät noista vanhoista pakkauksista.

Siis mun pointtini olisi, että annetaan kaikkien sanoa reilusti mielipiteensä - ilman turhaa kritiikkiä. Ketjun aloittaja kun joka tapauksessa tulee saamaan sen uusimman pakkauksen, jos ei sitä rahana ota. Ketjun aloittajalle - ota vain se pakkaus. Siinä on paljon kaikkea hyödyllistä ja noita 2008 pakkauksen vaatteita löytää varmasti kohta kirpputoreilta ja huutonetistä, jos haluat niitäkin hankkia. Mukavaa odotusaikaa sinulle!

Yhteistyössä