L
Livia
Vieras
Kummasta pidät enemmän? Harmittaa kun mulla on la syksyllä ja 2009 pakkauksessa on mielettömän ruma se ulkohaalari. Haluaisin sen 2008 haalarin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:onko pakko valittaa ilmaisista lahjoituksista? moraalitonta. ota rahana ja osta itse haluamasi tuotteet, eikò ole yksinkertaisempaa
Alkuperäinen kirjoittaja mee:Meillä on 2008 pakkaus ja lapsimessuilla kävin livenä katsomassa 2009 pakkausta. Pakko sanoa, että kyllä tuo 2008 pakkaus on paljon nätimpi. Ja se villapuku tuntui siltä, ettei varmana aja samaa asiaa kuin kevytvanupuku.
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:onko pakko valittaa ilmaisista lahjoituksista? moraalitonta. ota rahana ja osta itse haluamasi tuotteet, eikò ole yksinkertaisempaa
Tuo on kyllä totta. Pitäisi oppia olemaan mielissään siitä, että jotain ylipäätään ilmaiseksi saa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:onko pakko valittaa ilmaisista lahjoituksista? moraalitonta. ota rahana ja osta itse haluamasi tuotteet, eikò ole yksinkertaisempaa
Tuo on kyllä totta. Pitäisi oppia olemaan mielissään siitä, että jotain ylipäätään ilmaiseksi saa.
no ei todellakaan tarvitse. vaikka kuinka olisi ilmaista niin ei tarvitse olla mielin kielin jollei tavarasta pidä.
Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:onko pakko valittaa ilmaisista lahjoituksista? moraalitonta. ota rahana ja osta itse haluamasi tuotteet, eikò ole yksinkertaisempaa
Alkuperäinen kirjoittaja noppa:mulla se 2008 alkuvuoden paketti...se mis on raidalinen makuupussi....olen tykänny ja tykkään enemmän ku tost uudesta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no ei todellakaan tarvitse. vaikka kuinka olisi ilmaista niin ei tarvitse olla mielin kielin jollei tavarasta pidä.