Äitiyspakkaus 2007

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!

Vieras
Odotan toista ja olenkin tässä pohtinut, että otanko pakkausta ollenkaan, kun esikoisen pakkaus on hyvässä kunnossa (vuoden 2005 ), mutta nyt kun olen nähnyt joitain kuvia 2007 vuoden pakkauksesta, niin täytyy sanoa, että on ihania vaatteita!
Saakohan niitä vaatteita ostettua mistään? se kevyttoppapuku on ihana, saisikohan sen ostettua jostakin?

voin vannoa tuotetta tai edes kuvaa näkemättä että haalari ei varmasti ole vaaleanpunainen. Kaikki tuotteethan on unisexejä väritykseltään ja pinkki on varmaan vähiten unisex-väri mitä mieleen tulee.

no hyvä etten ottanut pakettia, poika kun on tuloillaan. Tosiaan munkin mielestä pinkki on ainoa väri mitä pojalle en pukisi, tytöille puolestaan käy väri kuin väri.

No enpä osaa muuten sanoa kuin että aika uskomattomalta tuntuisi että se olisi vaaleanpunainen.. Itse ainakin pidän sitä beigenä siihen asti kunnes livenä näen.

Mun mielestä noista kuvista ei oikein saa selvää... näyttää vähän vaaleaanpunaiseen vivahtavalta beigeltä : ) Tulis nyt vaan Kelan sivulle ne uudet kuvat pian!

lapsimessuilla oli paketti äitien nähtävillä ja puku oli beige. Kateellisena sitä hiplailin ja harmittelin, että miksi ei meidän vauvan äitiyspakkauksessa niin ihanaa toppahaalaria ollut (aina sai selvittää, että tyttö on kyseessä, vaikka on vaaleansinistä päällä)

ihmetyttää!!

Meillä on täällä kotona se paketti ja ainakin meidän toppapuku on BEIGE!!!!!!!!!!!!

Ei se ole pinkkiä nähnytkään, joku haluaa vaan provosoida!!!

Ottakaa nyt huomioon tämän ketjun aloitusajankohta.. Ei tainnut vielä olla tuolloin tämä uusi paketti jaossa ja sen takia arvuuteltiin pelkän kuvan perusteella. Vaaleanpunaiseksi pukua on väittänyt ketjussa ainoastaan yksi kirjoittaja, luultavasti tosiaan provoviesti. Nyt kun pakettia on jo jaettu, tuskin kukaan enää väittää pukua vaaleanpunaiseksi, niin selvä beige puku se on.

Yhteistyössä