äitiyspakkauksen laatu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2.odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2

2.odottaja

Vieras
Mitäs mieltä te muut olette äitiyspakkuksen tavaroiden laadusta? Tarpeellisia tarvikkeita vaiko turhaa kamaa? Kaipailetteko jotain lisää tai joutaisko jokin pois?

On tullut tuota uutta 2006 pakkausta nyt tutkailtua muutama päivä ja ainakin ne kynsisakset joutavat pelkästään askartelukäyttöön esikoiselle. Esikoisella on -04 pakkauksen sakset, jotka ovat huomattavasti sirommat ja näppärämmät, kuin nämä -06 pakkausen sakset. Varmaan ovat saaneet halvemmalla näitä isoja, paksuja ja jäykkiä saksentekeleitä. En meinannut saada edes esikoisen kynsiä leikattua niillä, saati sit vauvan ohuita ja pienempiä kynsiä. Laitoin samantien jo palautetta Kelallekin menemään.

Ja onko joku muu innostunut lukemaan sitä parisuhde-opasta? Voi hyvän tähden millasella tekstillä se alkaa! Ihan ku se vauvan tulo olis takuuvarma kuolinisku parisuhteelle. Kyllä jos ei olis kokemusta, niin varmaan olis tullu masennus sen oppaan jälkeen. Okei, okei, ei se aina ole ruusuilla tanssimista ja varmaan halusivat tarttua kaikkiin mahdollisiin ongelmiin, mut vois siellä nyt olla pikkusen enempi sitä positiivistakin asiaa, koska ainakin meillä vauvavuosi oli ihan mukava. Ei tässä oltas toista odottamassa, jos parisuhde olis Kelan oppaan tasolla.

Muuten on kyllä aivan ihania vaatteita ja tarvikkeita. Pitää vissiin vaan aina jostain narista ihan pikkusen ;) Olen todella kiitollinen, että tälläinen pakkaus on olemassa.

heips!!

jos joskus toisen vauvan vaikka tässä parin vuoden sisällä tekisi en hänelle toiste pakkausta ota..koska tavaraa yllin kyllin eikä oikein tosta pakkauksesta tullut kaikkea käytettyä..

siis tarkoitan sitä että rakastan itse shoppailla kaikennäköistä niin osa vaatteista jäi käyttämättä..

parisuhde opasta luin ennen kuin vauva syntyi ja turha se mun mielestä oli.jäi kamalat kauhukuvat:D

kuitenkin pakkauksessa paljon hyödyllistä..olen kuitenkin pitänyt esikoisen tavaroista hyvää huolta ja niitä voi vielä seuraavallekkin käyttää..

ehkä jos nyt olisi vauva tulossa ottaisin pakkauksen rahana ja ostaisin uuden turvakaukalon sillä..

ehkä pakkauksessa voisi olla enemmän vaikka lakanoita ja pussilakanoita??

kuitenkin pakkaus hyvä alku.ihanaa oli niitä vaatteita hypistellä ja katsella ja pieniä juttuja tonkia mitä laatikon pohjalta löytyi:D

En usko, että otan ollenkaan ä-pakkausta tälle toiselle lapselle. Käytin kyllä aika paljon joitain -04 vaatteita ja sitä mukuupussia, toppapukua en käyttänyt juuuri ollenkaan. Se näytti enemmäänkin 10v vanhalta eestiläiseltä kuosilta, kuin vuonna 2004 pääkäupunkimme keskustassa asuvan pienokaisen vaatteelta.

Mut onhan ne tallessa vielä kaikki ja nyt uuden vauvan suhteen en olekaan enää niin ""tarkka"", että nyt sitä toppapukuakin varmaan voi käyttää ihan ilomielin..

Kaikenkaikkiaan pakkaus on aivan huippujuttu ja monelle varmasti supertarpeellinen, vaikkka monenkin lapsen kohdalla.
Itse ajattelin ostaa rahalla, jonka saa äpakkauksen sijaan,
uudelle tulokkaalle Joutsenelta sellaisen ihanan untuvapussin, missä vauvaa voi kuljettaa kuulemma(?)talvellakin pussin sisällä ihan sisävaatteissa, se on niin lämmin.

Yhteistyössä