äitiyspäivärahasta?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "NENNA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"NENNA"

Vieras
mulla alkoi 10.6. äitiysloma ja mulle maksettiin kelasta äitiysraha 13.7. mutta mulle pitäis maksaa vielä töistä joku erotus... ei oo näkyny eikä kuulunu. nyt tulee uus äitiysraha 13.8. ja töistä ei oo vieläkään kuulunu mitään... nyt kävin kattoon kuitenkin netpostista palkkatodistuksen ja sen mukaan mulle maksetaan jtn tosi näivästä ajalta 1.7-31.7.. mutta missäs ne kesäkuun ajalta on.. kun äippäloma alkoi kesäkuussa? kertokaa et vedetäänkö mua nyt linssii...

no sen kuuluis maksaa äippärahan ja palkan erotus 3kk... mut siis eikös sen pitäis ihan maksaa sitten ihan siitä asti kun äippäloma alkaa.. mitää ei oo maksettu ja nyt vasta joku hikinen 70e heinäkuun ajalta

[QUOTE="outoa";26844168]Kyl tos joku mättää. ei kelan kuulu sul mitää maksaa siltä kolmelta kuukaudelta jos työnantajan pitäis..kela maksaa työnantajalle ja työnantaja sulle.[/QUOTE]

Kyllä mulla maksoi, näissä on katsos eri käytäntöjä. Mulla oli juurikin noin kuin ap:lla, että työnantaja maksoi palkan ja päivärahan erotuksen kolmelta kuukaudelta. Mut en kyl saanut mitään erotusta, koska päiväraha oli isompi kuin mun palkka.

Ap, soita palkkikseen.

Yhteistyössä