Äitiyslomasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuleva lomailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuleva lomailija

Vieras
Terppa vaan kaikille!
Olisin kysellyt, jotta mistä saa selville milloin on oma äitiysloma? Siis kun Kelan sivuilla on kuulema joku laskuri tms, millä saa katsottua milloin oma äippäloma alkaa, mutta en minä vaan sitä löydä.=(
Olisihan tuo ihan kiva tietää milloin on jäämässä lomalle, vaan kun ei ole harmainta aavistusta.
Että jos joku osaa kertoa mistä sen saa selville tai miten sen lasken, niin iso kiitos hälle!

Jos ihan "tavalliselle" äitiyslomalle oot jäämässä, niin sehän alkaa 30 arkipäivää ennen laskettua aikaa.....ja varhennettuna sit jo aikasemmin! Että kalenteri vaan esille ja kelaat taaksepäin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aadan äiti:
Jos ihan "tavalliselle" äitiyslomalle oot jäämässä, niin sehän alkaa 30 arkipäivää ennen laskettua aikaa.....ja varhennettuna sit jo aikasemmin! Että kalenteri vaan esille ja kelaat taaksepäin :)

Siihen vaikuttaa juhlapyhät. Itse jäin ihan normaaliaikaan ä.lomalle ja alkoi jo 19.5, vaikka laskettu oli 26.6

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Alkuperäinen kirjoittaja Aadan äiti:

Siihen vaikuttaa juhlapyhät. Itse jäin ihan normaaliaikaan ä.lomalle ja alkoi jo 19.5, vaikka laskettu oli 26.6

No niinhän mä just laitoinkin, eli 30 ARKIPÄIVÄÄ ennen laskettua aikaa....eihän arkipäivä tarkotakaan keskelle viikkoa osunutta pyhäpäivää!

Yhteistyössä