äitiysloman alku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
Heippa!

Kyselen nyt tyhmänä, koskas se eka erä maksetaan, miten mulla on sellainen muistikuva, että sitten vasta kun vauva syntynyt, itte aloitan varhennettuna, ja mietin vaan että miten selviän jos vasta sitten maksetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Varhennettu mahksettiin mulle 25 tai 30 päivää ä.loman alkamisen jälkeen. Normaaliaikaan alotettu maksetaan päivää ennen laskettua aikaa.

Niin Kiitos, ja tosiaan helpottaa paljon elämää, jos todella menee noin, kun jostain muistaisin, että ekan aikana piti rahoja odotella tooosi pitkä aika!

Juu noin se menee. Mulla alkaa ilmeisesti äippäloma 9.1, näin kelan laskuri mulle sanoo. Mitään ilmoitusta kelalta en ole vielä saanut :o Siis en ole saanut edes virallista vahvistusta äitiysloman alkamisesta enkä äitiyspäivärahan määrästä. Mihinhän ihmeeseen se on jääny :( Tänään laitoin kyselyn että missä se viipyy.

Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Juu noin se menee. Mulla alkaa ilmeisesti äippäloma 9.1, näin kelan laskuri mulle sanoo. Mitään ilmoitusta kelalta en ole vielä saanut :o Siis en ole saanut edes virallista vahvistusta äitiysloman alkamisesta enkä äitiyspäivärahan määrästä. Mihinhän ihmeeseen se on jääny :( Tänään laitoin kyselyn että missä se viipyy.

Mulla jo 1.1 mutta kelan sivuilla oli joku tiedote, että käsittelee ne vasta 21.12 kun odottaa jotain lakijuttua jostain en muista mistä, mutta taitaa kyllä ruuhkautua käsittelyt entisestään. Pakkauksesta on kyllä tullut jo tiedote, että on käsitelty.

Oliko sulla siellä omilla kelan sivuilla se tiedote?

Mulla ei lue siellä muuta kuin että hakemus saapunut 31.10. Pakkaus tuli jo marraskuun alkupuolella,kaverit sanoi että he sai siitä niistä äitiysloman ajoista samalla kirjeen mut ei mulle mitään oo tullu :/

Yhteistyössä