Äitiysloma alkoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Huh, nyt se sit alkoi, äitiysloma! Aika haikeelta tuntui jättää työpaikka taakse kun ei tiedä koska sinne palaa ja osaako sitä sitten enää hommiaankaan vai putoaako tekniikan junasta. Maha on kyl niin iso ettei tän kaa paljon voi koneella istuskellakaan.

Eka lomapäivä meni ostosreissulla Hesassa, tänään pesin yhden huoneen ikkunat ja nyt on alettava lepäileen. Tekis NIIN mieli sisustaa mut en voi ilman miehen apua nyt tietenkään huonekaluja siirrellä...

Pelottaa vähän että miten tylsää tästä vika viikkojen odottelusta tulee nyt helteellä varsinkin. Onko teillä vinkkejä viime hetken odotuksen viihdykkeeksi, kun voimat ei riitä paljon mihinkään?

Yritä vaan ottaa rennosti ja lepäillä. Makoile ja muista juoda tarpeeksi, ettet läkähdy. Kun mä odotin esikoista, niin mun ystävä sanoi et loppuaikoina nuku, nuku ja nuku. Ikinä ei tiedä antaako vauva nukkua. Ja minähän nukuin :D . Aamulla myöhään ja päiväunet välillä. Ihanaa!

Toi nukkuminen on aika hyvä! Ja lepäät ja teet just sitä mitä ite haluut ja millon haluut. Muistan ku odotin esikoista ja aattelin ottaa päikkärit kun aattelin et ei voi tietää mitä yöllä tapahtuu..Sinä yönä poika otti ja synty :heart:

kävin pikku kävelylenkillä joka päivä 8ihana ilma kesällä ja jaksoin sitten synnyttääkkin 35h :)) ja söin mansikoita ja jätskiä, luin kirjaa ja löhöilin auringossa. tein sellasta mitä en sitten lapsen syntymän jälkeen ole paljon kerennytkään tekemään..

Joo lepäillä kai tässä täytyy. Tuo ikkunanpesu ei tainnut olla hyvä idea kun nyt on maha ihan pinkeenä :whistle: Mut illalla kun vähän viilenee on kiva lähtä käyttään koiria vaikka uimassa ja jäätelöö ja mansikoita alkoi heti tehdä mieli :p

Työkavereilta sain "Lapsikirjan" ja sitä koitan lukee. Ainoo ongelma on että se on niin PAINAVA eikä vaavi ollenkaantykkää että pidän sitä mahan päällä ;)

Noh, itsellä tässä sama tilanne, la 10.7., mutta lomasta ei tietoakaan. Esikoinen on kyllä päivähoidossa, mutta mä paahdan opintojen parissa viimeiseen saakka. Ja suunnittelen koko ajan milloin aloitan siivoamaan meidän sotkuista kotia. Toisin kuin esikoista odottaessa, mulla ei ole lainkaan raskaanaoleva-olo.

Yhteistyössä