äitiyslappuhaalarit! help..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä*82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä*82

Vieras
onko kenelläkään tietoa että mistä tampereelta saa äitiyslappuhaalareita kun etsin joka paikasta ja h&m:ltä löysin ja ne oli todella hienot mutta kaikki koot oli xs,eikä se mahtunut. koon tarvisi olla s tai m eli eli etsin kuitrenkin ihan sellaista ""normaalia mallia""! löysin kyllä lastentarvike liikkeestä mutta malli oli kovin suuri. eli meinasin hukkua kokoon s. olisin kovin kiitollisnen jos joku kertoisi että löytääkö niitä siis enään mistään. rupes todenteolla pänniin kun ei löytynyt enkä tiedä missä niitä vois olla!

piti ostaa jo kun odotin esikoista mutta se sitten jäi joten nyt ajattelin ne ostaa kun ei mitkään housut ole hyviä päällä.

tai toinen jos joku tietää missä netissä myytäis niitä että sais tilata??!!
kiitos jos joku vastaa!!

Kannattaa aina kysyä myyjiltä, että tuleeko heille uusia kokoja. Mä olen kysynyt aina kun jokin koko on ollut loppu ja yleensä he sitten tilaavat lisää kokoja jos mahdollista.

lindexiltä (veskasta, siellä oli hyvä valikoima äitiysvatteita) ostin joskus viime talvena, oli aivan ihanat housut ja mahtuivat jalkaan pitkän ajan koska ne oli joustavat mahan kohdalta, toivottavasti siellä on vielä niitä samoja!!

siis oliko veskan lindeksillä LAPPUHAALAREITA?? kun kysyin myyjältä hän sanoi ettei heillä mielestään ole lappuhaalareita,muita äitiyshousuja kyllä!!??

kävin myös hämeenkadun ja koskarin lindeksillä missä oli äitiysvaatteita mutta ei lappuhaalareita!

tuntuu että niitä on kaikilla mutta misään niitä ei myydä...
kiitos kuitenkin!!

voi vitsi että harmittaa, löysin myös tuonne missymom sivuille ja innostuin kuinka hienot haalarit siellä sitten oli ja tilasin pienintä kokoa. voi p.... olin jo aivan innoissani että tänään sain ne mutta mutta ne oli aivan liian suuret joten se siitä sitten. nyt saa nekin viedä takas postiin.

ehkä vaikuttaa nää hormonitkin mutta hyvä ettei itku tule kun haluaisin niin kovasti lappuhaalarit!!

kokoset tilasit ja mitä kokoa olet ""normaalisti""?

itse oon s kokoa, onko siis s-koon housut hyvinkin reilua kokoa? ajattelin vaan, et kannattaako edes tilata? ne oli kyl tosi nätit!

ne oli juu todella hienon näköiset ja olin itse ihan innoissani että vihdoin löysin hienot. olen normaalisti kokoa xs-s ja ne housut olivat kokoa s ja ne olivat sopivat serkulleni mikä on kokoa m-l joten ne olivat todella suuret siihen nähden että ne oli s.
et sillee...

Hassua, minä olen kokoa 38/40 ja missymomin M-koon housut ovat olleet juuri sopivia. Juuri niitä lappuhaalareita ei minulla kyllä ole. Olisiko masusi vasta niin pieni että haalarit tuntuvat sen vuoksi liian isoilta :)

Hassua, minä olen kokoa 38/40 ja missymomin M-koon housut ovat olleet juuri sopivia. Juuri niitä lappuhaalareita ei minulla kyllä ole. Olisiko masusi vasta niin pieni että haalarit tuntuvat sen vuoksi liian isoilta :)

minulla samaiset missymom äitiyslappuhaalarit,koko s mutta oli aivan valtavan huget housut!! mutta ihanat! siispä en laittanut takasin niitä vaan ompelututin niistä itselleni sopivat ja ne oli päällä tosi kivat ja hyvännäköset kun masu kasvoi. mukavasti tukivat massua! mulla olis ne myynnissä jos jotain kiinnostaa. ovat tummansiniset.
tiedustella voi: katjuskar@netti.fi

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä