Äitiysfarkuista, voi prkl..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mur"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mur"

Vieras
Ostin siis ekat äitiysfarkut, tällä hetkellä viikkoja 29 ja noiden ostamisesta on jo pari viikkoa aikaa..Normikoko meni jalkaan(siis mitä olen käyttänyt jo ennen raskautta) mut ajattelin että turpoan kuitenkin (omat farkut menee hyvin jalkaan mut ahdistaa mahan kohdalta ja kaikki on sanoneet et mulla on tosi pieni maha vaikka oli ekan kerran neuvolassa mitatessa normaalikokonen kasvukäyrän mukaan) + olis kiva että niiden alle menis myös legginsit kun tässä alkaa kuitenkin ilmat viilenemään niin otinpa sitten kokoa isommat ja voi prkl ne taitaa olla sit liian isot vaikka kaupassa vaikuttikin ihan sopivilta..tuntuu et valuu käytössä koko ajan alas ja pitää olla jatkuvasti kiskomassa. Ei nuo edes olleet kauhean kalliit mut aattelin etten toisia äitiysfarkkuja osta mut pakko kait se sit on laittaa nuo eteenpäin ja ostaa uudet. Ärsyttää!

Kokeilitko kiristää niistä napeista vyötäröllä farkun sisäpuolella? -Niistä sain itse +/- 1 koon verran tilaa ja pois. Voisitko käyttää jotain pehmeää vyön/nauhan tapaista, kunnes massu on sopiva housuihin?

Mulle kävi ihan samalla tavalla ja nuo "normaalikokoa" olevatkin tahtoo valua. Isompaa kokoa ei tullut käytettyä kertaakaan (onneksi ostin alennuksesta todella halvalla). Jostain syystä äitiyshousuissa on aina tosi leveä lantio ja se aiheuttaa mulla sen että housut tippuu.

äitiysfrkut on kyllä perseestä ihn riippumatta siitä minkä kokoisia ovat. reikäkuminauhakiristys on kyllä hyvä jos niiss semmionen on. käytä mekkoa tai mahan yli tulevaa hametta.

Mulle kävi samanlailla, tai siis että ne omaa normaalikokoa olleet äitiysfarkut oli liian isot.. En sitte käyttäny ja annoin eteenpäin ne. Pidin vaan omia tavallisia farkkuja niin pitkään kun vaan pystyi, tosin aina jonkun pidemmän paidan tai masutuubin kanssa, ettei aukinainen sepalus näkynyt :D Laitoin farkkujen napin ja napin reijän "väliin" ponnarin, tai siis solmin sen siihen, niin että pysyivät jotenkin kiinni. Jostain 27-28 viikosta lähtien pidin sitten pelkkiä löysempiä kangashousuja tai ns. kotihousuja koko ajan, koska farkut ei enää tuntunu mitenkään päin hyviltä..

Mä otin vähän sisään äitiysfarkkujen joustavan masuosan saumoista ja hyvin pysyivät sen jälkeen päällä. Tarvittaessa olisin voinut purkaa saumat loppuraskaudessa, mutta mun maha oli niin pieni että mahtuivat kavennettuna koko raskauden.

..kävi täälläkin H&M äitiyscaprien ja -housujen kanssa... tosi harmittaa kun ostin ylipäätään. Käytin raskauden loppuun saakka omia farkkujani pampulakikalla, muutamissa meni silti nappikin kiinni loppuun asti.