Äitini on ihana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
Meillä oli eilen miehen kanssa hääpäivä ja mulla ei ollut yhtään rahaa :ashamed: Joten soitin äidille jos lainaisi minulle 50e. No eihän se riittänyt ja pyysin lisää 30e.. Äsken olin menossa maksamaan takaisin ku lapsilisät olikin tullut ja siellä äidin laittaminen rahojen viestissä luki "hyvää hääpäivää, ei tarvitse maksaa takaisin" =)

Mun tekis kuitenkin mieli maksaa takaisin ku tuntuu ettei se lahja nyt olisi minulta ku en omilla rahoilla maksanut :snotty: Oonko mä nyt ihan tyhmä? :D

... Mutta silti, minun äiti on ihanin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja aikuistu:
Tietenkin maksat takaisin, aikuinen ihminen. Mikä se äitis on teidän hääpäiviä maksamaan?

ei hitto. ei ookkaan mikään maksamaan mutta selvästi halus.. munkin mielestä on kiva tehdä ihmisiä iloiseksi mulle tulee siitä hyvä mieli.

tottakai voit tarjota takaisinmaksua mutta en usko että haluaa.

No herrantähden,jos äiti ilmoittaa ettei halua rahoja takaisin.Voithan kysyä vielä,jos haluat varmistaa,mutta mitään "äiti kustantaa hääpäivän kulut" murhetta siitä ottaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja gt:
Maksaisin takaisin, tietenkin. Muutenkin ihan ihme vedätystä, ensin pyydät 50e, ja sitten tarvitaankin vielä 30e lisää. Rahankäytön hallinnassa vielä opittavaa?

Ap pyysi LAINAKSI, mutta äiti sanoi, ettei tarvitse maksaa takaisin. Mikä on ongelma?

Maksaisin takaisin, tietenkin. Muutenkin ihan ihme vedätystä, ensin pyydät 50e, ja sitten tarvitaankin vielä 30e lisää. Rahankäytön hallinnassa vielä opittavaa?
Ei taida itselläs olla kultasta äitiä.
Katsos kun joskus perhe on sitä varten, että se auttaa ihmistä.
Ap olisi kyllä maksanut takaisin, mutta äitinsä antoi rahan.

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:

Ap pyysi LAINAKSI, mutta äiti sanoi, ettei tarvitse maksaa takaisin. Mikä on ongelma?

No ensimmäiseksi se, että jos rahasta on tiukkaa niin silloin ei ostella 80 euron arvosta hääpäivälahjoja oman äidin rahoilla!

Laittaisin "korvan taakse" ja auttaisin joskus vastavuoroisesti. Tosin itse aikuisena en ole lainaillut keneltäkään, mutta en tietenkään tarkemmin tunne ap:n tilannetta, miksi niin vähissä rahoissa.

Mulla on kyllä varaa maksaa takaisin aina kun rahaa tulee ( nyt oli vain tilanne ettei sattunut rahaa tilillä olemaan joten JOUDUIN turvautumaan äitini apuun ) ja enhän minä tiennyt että kuinka paljon mieheni lahja tulisi maksamaan. Luulin selviäväni 50e:lla, mutta en selvinnytkään :(

Ei kaikilla ole aina tili täynnä. Miehelläni kyllä on rahaa joten ei tarviisi keltään lainailla, mutta enhän mä voinut siltä rahaa pyytää sen omaan lahjaan.. Ja miksi ei voisi lainata ku aina maksan kuitenkin takaisin, joten omia rahoja mä tuhlaan?

Rahankäytössö opittavaa? -öö, en mä voi etukäteen tietää mitä mikäkin maksaa.. Ja tottakai autan äitiäni kun on tarvista =)

Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Mulla on kyllä varaa maksaa takaisin aina kun rahaa tulee ( nyt oli vain tilanne ettei sattunut rahaa tilillä olemaan joten JOUDUIN turvautumaan äitini apuun ) ja enhän minä tiennyt että kuinka paljon mieheni lahja tulisi maksamaan. Luulin selviäväni 50e:lla, mutta en selvinnytkään :(

Ei kaikilla ole aina tili täynnä. Miehelläni kyllä on rahaa joten ei tarviisi keltään lainailla, mutta enhän mä voinut siltä rahaa pyytää sen omaan lahjaan.. Ja miksi ei voisi lainata ku aina maksan kuitenkin takaisin, joten omia rahoja mä tuhlaan?

Rahankäytössö opittavaa? -öö, en mä voi etukäteen tietää mitä mikäkin maksaa.. Ja tottakai autan äitiäni kun on tarvista =)

Jätä nyt vain omaan arvoonsa nuo kommentit itse pitää maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:

Ei tarvitse tietää mitä kaikki maksaa mutta yleensä ostetaan semmosta mihin on varaa :)

Yhteistyössä