Äitini on ihan hirveä mua kohtaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
On hän ollut koko ikänsä ihme nälvivää tyyppiä. Eilen vain tuntui tosi pahalle. Oltiin sukuloimassa ja hän siellä latelee suusta ihan, mitä sattuu. piilo veeeittuilua kaikille ja mulle ihan sitä mitä mieleen juolahtaa.
Olen opettanut lapseni sanomaan Kiitos, hän antoi ruokalautasen lapselleni ja lapseni sanoi hänelle kiitos. Hän sanoi, että et ole vielään syönyt niin, mitä siinä kiittelet. Kerroin, että lapseni kiittää siintä, että annoit sen lautasen hänelle, olen opettanut sanomaan Kiitos. Niin hän siihen kovaan äänen huutamaan, että no sinä se kyllä et ole ainakaan tuollaista opettanut. Sanoin olen, johon hän no et ole, se on varmasti lapsen isä. ( sitä näkee joka toinen viikonloppu, kun on isän vuoro lasta ottaa )
No, sit tuli vielä yksi suurempi episodi. Haukkui mun nykyisen mieheni siellä kaikille! Kävi selittämään, kuinka minun pitäisi mieheni vaihtaa yhteen toiseen ( hän tapasi yhden exäni baarissa ) jolla on isompi talo, ja mukavampi ja paremman näköinen! Että ei herrajumala, kukakohan tätä elämää elää!! Ja on monesti sanonut, että hän ei minun ukkoani katsoisi päivääkään ja plaa plaa.. Jos se ei häntä mielytä niin haukkuu sitten kaikille!!

Kuulostaa jotenkin tutulle....oma äitini vähätellyt minua koko elinikäni ja nyt samaa vähättelyä ja solvausta kuulen omalta puolisoltani. Mieheni ei osoita minkäänlaista fyysistä hellyyttä minulle ja valittaa, naputtaa kaikesta. Alan olla niin täynnä tätä!

Toi katellisuus tuli kyllä mieleen eilisen perusteella. Hän tosiaan heitti ihme juttua niistä, ketkä sukulaiset oli rikkaampia, kuin hän. Minun pitäisi tänään antaa lapseni hänelle yöksi ja se nyt ottaa pannuun. En tahtoisi edes antaa, mutta asia on sovittu jo aikoja sitten. Mutta ajattelin, että otan hieman etäisyyttä, enkä hänelle enään raportoi elämääni eli siis mitä meille kuuluu.

Täytyis joskus kyllä ottaa puheeksi, kuinka hän voisi alkaa pitämään suunsa kiinni, kun ei kuitenkaan tiedä minun asioistani mitään. Tai olevinaan tietää paljonkin.

No ei helvetissä tarvitse antaa yökylään vaikka mitä olis sovittu, sanot että eilinen loukkas sua siinä määrin että äiti on hyvä ja unohtaa koko homman!!

Vai mitä mieltä lapsi itse on, osaako jo sanoa, haluaako mennä?

No kaiken hyvän lisäksi, hän itse hetki sitten ilmotti, että ei otakkaan tänään lastani yöksi ja palautti autonistuimen. Sanoin kyllä, että meillä oli suunnitelmat niin sanoi, no se on voi voi. Katotaan jos huomenna ottaa JOS lapsen isä ei ota. Lapsen isä on siis alustavasti ottamassa lasta huomenna itselleen yöksi. Se on kuulkaas sellainen juttu, että lasta en huomenna äitilleni anna, vaikka mahollisuus saattaa olla. Mä oon nyt todella vihainen sille!

Pahinta täsä kaikessa on se, että lapsi on koko eilisen illan ( hän siis lupasi eilen lapselle ) ja tämän aamupäivän odottanut milloin mummo hänet hakee.

Alkuperäinen kirjoittaja kirje kuulle:
ei ole tosi.. ettehän ala käyttämään lasta teidän välissä kiistakapulana!!

No ei ole tullut mieleenkään alkaa käyttämään. Lupaus pitäisi olla lupaus. No lapsen kuullen ei sanonut, että huomenna hakisi. Täytyy vain lapselleni sanoa tänään, kun päikkäreiltä herää, että mummo ei tänään tule hakemaan ja keksiä jotakin kivaa tekemistä tälle päivälle. Minä taidan todella erakoitua siintä ihmisestä, vaikka äitini onkin. Niin paljon saanut pienessä ajassa mielipahaa kaikille. Harmi vain lapsen kannalta, että mummoa ei niin useasti näe. Mutta miksi minä päästäisin lähelleni tuollaisen ihmisen?