A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hirveitä asioita tapahtunut sun perheessäs.
kyllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hirveitä asioita tapahtunut sun perheessäs.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän suvussa on totuttu myäs vaikenemaan ja salaamaan asioita, oikeastaan ihan turhiakin juttuja. Siis esim. siitä ei koskaan puhuta, että enoni oli rappioalkoholisti ja hänellä on avioton lapsi. Minulla on siis yksi serkku, jota en ole koskaan tavannut. Myskin siitä on aina vaiettu, että äitini alkoi odottaa minua lähestulkoon heti kun alkoi tapailemaan isääni. Naimisiin menivät ihan vähän ennen syntymääni. Meidän suvussa tuollainenkin asia on ilmeisesti niin häpeällinen ollut, ettei siitä ole voinut koskaan puhua. Kyllähän nämä jutut kuitenkin kaikkien tiedossa on, tavalla tai toisella minäkin niistä olen tietoiseksi tullut, vaikka suoraan ei ole kerrottu. Ihan turhaa salailua, turhaa painolastia vaan tuollaiset.
Jos asia vaivaa ap:ta, ottaisin kyllä puheeksi vanhempien kanssa. Ehkä puhuminen helpottaa kaikkia osapuolia. Ei vaan ole helppo ottaa puheeksi arkoja asioita.