Äitienpäivästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamuskix4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamuskix4

Vieras
Mietin tässä 4 lapsen äitinä ja jo 15v yhdessä miehen kanssa olleena,että mitä toivoisin äitienpäivälahjaksi?Muksujen sängyn alla on paketit piilossa ja mies vei nuorimmaisen nukkumaan aikaa sitten.Sain kera viinilasin j a hyvän elokuvan jäädä nauttimaan illasta.Miten teillä muilla menee...Miten haluisitte aamulla herätä?

Todennäköisesti herään siihen kun mies kuhisee makuuhuoneen oven takana viiden lapsen kanssa, videokamera laitetaan päälle, lasten lahjat rapisevat ja lapset malttamattomana kyselevät joko saa mennä. Maailman paras herätys :heart:

Itellä myös 4 lasta joista 3 jo maailmalla,tulevat huomenna käymään.Kuopus joka viel kotona niin on vissiin yllärii tiedossa.

Herään varmasti teen kera.

Mutta vietitkö itse jo äitienpäiväsi etukäteen? Siltä kuulosti

Haluaisin herätä siihen kun lapset tulee sänkyyn möyrimään ja pussailemaan ja mies tois kakkua ja kahvia :p

Mutta herään sitten kuitenkin ihan samalla tavalla kun jokaisena muunakin aamuna.
Mut ei se haittaa, ihana herätys sekin on, herätä siihen kun esikoinen huutelee että "äiii-ttiiiii" :heart:
Kahvit saan keittää ite ja kakkua ei ole. Mies tulee aamuyöllä töistä joten en oleta sen järjestävän mitään siiheksi kun mä herään.

meillä just jännitys huipussaan kun muksut kerhossa/koulussa tehny lahjoja ja isi vääntäny jotain tuolla rantasaunassa meikäläisen iloksi.Huomis aamuna luulisin/toivoisin äitienpäivä löylyt uudessa rantasaunassa...

toivotan kaikille äppilöille ympäri suomen maan oikein hyää äitien päivää!Itse olen menettäny 4x sen ihanan elämän ihmeen,mutta aika opettaa ja koulii syvältä syvämmestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Haluaisin herätä siihen kun lapset tulee sänkyyn möyrimään ja pussailemaan ja mies tois kakkua ja kahvia :p

Mutta herään sitten kuitenkin ihan samalla tavalla kun jokaisena muunakin aamuna.
Mut ei se haittaa, ihana herätys sekin on, herätä siihen kun esikoinen huutelee että "äiii-ttiiiii" :heart:
Kahvit saan keittää ite ja kakkua ei ole. Mies tulee aamuyöllä töistä joten en oleta sen järjestävän mitään siiheksi kun mä herään.

täh. eiköhän sekin ole vaan 8 tuntia töissä ja olisi ehtinyt jotain järjestää.

varmaan niin että mies saa nukkua ja me mennään pojan kanssa aamutoimiin. poika halusi jo avata mun lahjan perjantaina(itsetehty valokuvakehys). ei mua haittaa.. parempi niin että antaa miehen nukkua niin sit jaksaa olla töissä.. mä sain nukkua eilen aamulla..

herään lasten ääniin ja kun hyppäävät sänkyyn lahjoinen ja mies kai tuo teetä.siinään se meidän päivä.kotona vaa.ja kaippa se ukko laittaa jotakin tavallista ruokaa.näin tää on jokaikisenä äitienpvänä.itse panosta isänpvään ruokineen,lahjoineen ja ohjelmineen.

Herään siihen kun tytär kiipeää yläkertaan korttinsa kanssa. Päiväkodissa tehty lahja jäi päiväkotiin sairastelun takia. Yhdessä lähdetään tekemään aamupalaa. Iltapäivällä kun puoliso tulee töistä, voisin ajatella että saan joitain lämpimiä sanoja äitiydestäni, suukkoja ja halauksia.
Tänä äitienpäivänä ajatukset menevät enemmän omaan äitiin, jostain syystä. Olen iloinen että sain yllätettyä hänet kukkalähetyksellä. Äiti on rakas, tulee vain harvoin ilmaistua se hänelle itselleen. Harvoin edes soitan, se hävettää. Mutta nyt tuli hyvä mieli ja tiedän että äiti tietää että rakastan häntä ja että hän on meille tärkeä.

Yhteistyössä