Äitienpäivälahjasta (sori...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhymä

Vieras
Sain viime vuonna Nomination-rannekkeen. Yksi sydänpala siihen oli ja pidinkin sitä ihan, vaikka en suuremmin innostunut siitä. Hukkasin sen juuri ennen äitienpäivää.

Nyt mies osti uuden, sellasen tosi paksun, ja nimikirjain- ja horoskooppi laatan. Minusta koko Nomination on out varsinkin noilla "teinipaloilla" enkä koe sirona ihmisenä jättiranneketta ollenkaan omakseni.

Kehtaanko pyytää miestä palauttamaan korun vai onko se liian kauheaa? Sillä ei ole paljon rahaa, joten olisi rahalle muutakin käyttöä. Tallessa ei ole kuin takuulaput (kurkin lompakkoon...).

MIes ei muutenkaan oikein osaa ostaa mulle koruja (mulla on vinot pinot liian isoja sormuksia tai pukukoruaj, joita en osaa käyttää). Olen ollut kiltti, enkä sanonut koskaa mistään mitään negatiivista. olen kyllä sanonut, että "älä osta koruja, kun ovat niin kalliita", mutta se ei ilmeisesti riitä...

Sori...

Minä kielsin mieheltä muutaman yrityksen jälkeen ehdottomasti kaikkien korujen ostamisen. Eli saat kyllä syyttää ihan itseäsi, jos saat kaikenlaista outoa kamaa. Suoruus näissäkin asioissa ja erityisesti silloin kun rahat on tiukilla.

Tänä vuonna saan kaikenlaista, mutta myös paistinpannun. Aivan mielettömän ison ja laadukkaan ja kalliin, josta on seuraavaksi 6-7 vuodeksi iloa monta kertaa joka viikko kun ruokin suurperhettämme.

Koska luulin saavani "vain" yhden järkyttävän kalliin ja ihanan taulun, niin paistinpannu oli todellinen yllätys. "Se entinen on jo vähän ruspo" sanoi mies.

Yhteistyössä