Äitienpäivälahja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja simsalabim
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei se pelkkä väri niistä pilipalia tee.
Kyseisestä setistä en kyllä mitään tiedä, itse ostan työkaluni yksittäisinä kappaleina tarpeen mukaan vähän milloin mistäkin, Bahcoa enimmäkseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miä lahtaisin sen joka tois miulle pinkit työkalut |O

No juu vähän sama, äijät naurais minut pihalle tallilt jos siäl heiluisin pinkkien työkalujen kanssa. Mut miks ei jollee kotirouvalle joka joskus naputtaa taululle koukkuu tai ovee kranssii.
 

Similar threads

T
Viestiä
0
Luettu
152
T
V
Viestiä
2
Luettu
468
V
M
Viestiä
0
Luettu
171
M
T
Viestiä
5
Luettu
268
V

Yhteistyössä