Äitienpäivä-turha...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äkämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äkämä

Vieras
Onko muita joiden mielestä äitienpäivä on turha ja silkkaa rahastusta? Samoin isänpäivä. Kyllä äitiä (ja isää) pitäisi muistaa ja kiittää muulloinkin kuin äitienpäivänä! Lasten tekemät kortit, yms. on ihania, niitä en heitä pois ikinä!!!

Turha on. Jos äitienpäivää ei olisi, ei täälläkään tarvitsisi äitien murehtia sitä, ettei mies halua juhlia raskaanaolevan äitienpäivää, murehtia kun mies osti väärän lahjan tai kiukutella anopille menosta...

Mun mielestä ei oo turha, eikä edes rahastusta. Kaiken arjen keskellä on ihanaa että on yksi päivä, jolloin todella muistetaan äitiä itsetehdyillä lahjoilla. Rahaahan ei tarvii kauheesti sijottaa, koska mun mielestä itsetehty kortti tms on suurempi rakkauden osotus ku esimerkiksi kallis koru.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Mun mielestä ei oo turha, eikä edes rahastusta. Kaiken arjen keskellä on ihanaa että on yksi päivä, jolloin todella muistetaan äitiä itsetehdyillä lahjoilla. Rahaahan ei tarvii kauheesti sijottaa, koska mun mielestä itsetehty kortti tms on suurempi rakkauden osotus ku esimerkiksi kallis koru.

mä taas oon just päinvastaista mieltä :D

mä tykkään enemmän jostain kukkakimpusta, kortista yms jonka saa ihan minä muuna päivänä tahansa, ilman et kalenterissa on merkittynä sellainen päivä et on "pakko" niin tehdä.

mut, mä nyt en tykkää mistään muistakaan juhlista, joulu on ainoa poikkeus, ja lasten synttärit tietty :xmas:

Tavallaan olen ap:n kanssa samaa mieltä. Kyllä se monesa perheessä jonkunlainen "surunpäivä" on, kun äiti odottaa enemmän kun perhe osaa tarjota :( Ja tosiaan, eikäö se äiti sitten ole tärkeä kun sinä yhtenä päivänä vuodessa :o ?
Mutta mä tykkään silti kaikista mahdollisista juhlista =) :flower: Varsinkin kun ei tarvi ite tehdä mitään, vaan pääsee anopin valmiiseen pöytään, mistä tänävuonna ei edes sanailtu, kun aiemmin mä olen ollu sitä vastan, et anoppi laittaa kaikille, mutta kun sen mielestä se on jotenkin aidompaa, että kaikki menee hänen luo, kun etä hänet vietäis ravintolaan. Mä kun en tee ruokaa äitienpäivänä.

Mulle on ihan sama, mutta oli äitienpäivä tai joulu niin se hemmetin kaupallisuus ottaa aivoon.. mistään muusta ei puhuta kun lahjoista ja kuka ehtii ostaa mitäkin.. sama jouluna, kun aatto tulee ja lahjat saatu kiireellä ostettua ympäri kaupunkia isolla rahalla niin kaikki on ohi.. ihmiset on kyllä tyhmiä kun mikään muu enää kiinnosta kun raha ja lahjominen..

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:

mä taas oon just päinvastaista mieltä :D

mä tykkään enemmän jostain kukkakimpusta, kortista yms jonka saa ihan minä muuna päivänä tahansa, ilman et kalenterissa on merkittynä sellainen päivä et on "pakko" niin tehdä.

mut, mä nyt en tykkää mistään muistakaan juhlista, joulu on ainoa poikkeus, ja lasten synttärit tietty :xmas:

Mä ymmärrän tuon Keppälertun pointin; on kivampi saada lahja, jokaon yllätyts, kun sada lahja, joka on annettu velvollisuudesta, koska nyt on äitienpäivä.

Uusimmat

Yhteistyössä