Äitienpäivä lahja??:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjeh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä aion ommella äidilleni puutarhatildan tai jotain sinnepäin, ja laitan sen sitte johonki kivaan ruukkuun jossa myös kukka. Ei oo niin hirveesti rahaa laittaa lahjaan niin teen ite.

Me tehdään hoitolasten kanssa maalatut kukkaruukut, joihin sitten laitan esim. orvokin. ihan saviruukun saavat lapset itse maalata.

Mutta jos sinulla ei lapsia vielä ole niin voisit antaa vaikkapa kasvohoidon tai jonkin muun lahjakortin. Tai itse tehtyjä pikkuleipiä tms. Itse arvostan kovasti itse tehtyjä ja omalle äidille aion leipoa kakun ja kaneliässiä ja viedä äitienpäiväruusun. Lapset vielä sitten maalaavat mummille kortin ja tuollaisen kukkaruukun :)

Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Me tehdään hoitolasten kanssa maalatut kukkaruukut, joihin sitten laitan esim. orvokin. ihan saviruukun saavat lapset itse maalata.

Mutta jos sinulla ei lapsia vielä ole niin voisit antaa vaikkapa kasvohoidon tai jonkin muun lahjakortin. Tai itse tehtyjä pikkuleipiä tms. Itse arvostan kovasti itse tehtyjä ja omalle äidille aion leipoa kakun ja kaneliässiä ja viedä äitienpäiväruusun. Lapset vielä sitten maalaavat mummille kortin ja tuollaisen kukkaruukun :)

Millä maaleilla olette kukkaruukut maalanneet?

nostelen vielä...millä väreillä ruukkuja kannattis maalata?esim. noita posliiniruukkuja(valmiiksi valkoisia ?!) mitä kaupoissa on.niissähän on joku käsittely tai jotain...et pysyis sit se maalaus jonka lapset vois taiteilla :)

aitoja kultahippuja ei ole kahta samanlaista, kuten ei äitejäkään kahta samanlaista. Kotimaista luomuna kaivettua kultaa löytyy Lemmenjoelta ja näkyy olevan myös kotimaisia jalokiviä käytetty osassa koruja (tuossa perässä linkki). Suosi suomalaista.
http://www.eramaankulta.fi/index.html

Luonnottarella on tarjolla hyviä valmiita ja räätälöitäviä äitienpäivä eko-paketteja. Hyvin kerkeää vielä tilaamaan tai sitten liikkeestä.

http://www.ekokauppaluonnotar.fi//tuotteet/index.php?tk_polku=145

Me ostettiin tämmöset.

dsc_0106_1002_02a.jpg
:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teetän mukin lastenlasten kuvalla. Ei kovin omaperäistä, mutta tykkää varmasti.

Minä tilasin anopille samanmoisen ja uskon hänen varmasti pitävän siitä :)

Omalle äidille hommattiin siskojen kanssa kampaamoon lahjakortti :)

Nikkaroin äidile ovikyltin ! Vaihe 1: Otin laudan pätkän / palan josta sahasin ensin 20 x15 senttisen palan . 2 :Sitten hioin kulmat jotta ne eivät ole terävät ja siistin muuten palan . 3 : Naulasin kaksi naulaa noin 10 sentin päähän toisistaan kiinnitys päähän . 4: Otin rautalankaa ja kiaputin sen mutkalle ja naulan kantaan kiinni jotta puu palan saa roikkumaan . ´5 : Otin kynän ja hahmottelin laudalle pienen tekstin ja kuvan . 6: Viimeistelyn jälkeen kolvasin kuvan ja tekstin lautaan . 7 : Paketoin lahjan ja annan sen äidille äitien päivänä. Ovikyltti on helppo valmistaa ja äiti ilahtuu paljon Ps : olen tyttö ja pidän puutöistä.