V
vierasee
Vieras
Oikeesti, olenko mä ainut 26v joka on bilettämisensä bilettänyt ja rakastaa koti-iltoja perheen kesken kotona rankan työviikon jälkeen. Sitä että käydään koko perhe saunassa, grillataan, pelataan jotain älyvapaata peliä, aikuiset juo pari lasia viiniä ja lapselle omaa juomaa. Poltetaan kynttilöitä. Lapsi nukkumaan, käperryn miehen kainaloon, rakastun häneen joka ilta uudelleen. Kiihkoillaan hänen kanssaan pikkutunneille asti ja ollaan yhdessä. Herätään hyvinvoivana koko perhe seuraavana aamuna ja jatketaan perheen kanssa oloa koko ihana viikonloppu..
Kyllä mäkin oon ollu sellanen biletipu kun vaan voi olla, on ollu korkkarit jalassa joskus koko viikonlopun monen promillen humallassa, ykköset niskassa, eliittiväen yökerhossa - mutta ei enää. minun paikkani on kotona. siellä missä elämäni aarteet ovat. Minua varten ei baarissa ole mitään. Onneksi ystäväni ajattelevat samoin ja usein kyläilemmekin viikonloppuisin toistemme luona, teemme hyvää ruokaa, lapset leikkii yhdessä, nautitaan ruokajuomana pari lasia viiniä, eletään lasten ehdoilla ja nautitaan elämästä.
Kyllä mäkin oon ollu sellanen biletipu kun vaan voi olla, on ollu korkkarit jalassa joskus koko viikonlopun monen promillen humallassa, ykköset niskassa, eliittiväen yökerhossa - mutta ei enää. minun paikkani on kotona. siellä missä elämäni aarteet ovat. Minua varten ei baarissa ole mitään. Onneksi ystäväni ajattelevat samoin ja usein kyläilemmekin viikonloppuisin toistemme luona, teemme hyvää ruokaa, lapset leikkii yhdessä, nautitaan ruokajuomana pari lasia viiniä, eletään lasten ehdoilla ja nautitaan elämästä.