ÄITIen palstalla kapakointia... Onko teistä ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasee

Vieras
Oikeesti, olenko mä ainut 26v joka on bilettämisensä bilettänyt ja rakastaa koti-iltoja perheen kesken kotona rankan työviikon jälkeen. Sitä että käydään koko perhe saunassa, grillataan, pelataan jotain älyvapaata peliä, aikuiset juo pari lasia viiniä ja lapselle omaa juomaa. Poltetaan kynttilöitä. Lapsi nukkumaan, käperryn miehen kainaloon, rakastun häneen joka ilta uudelleen. Kiihkoillaan hänen kanssaan pikkutunneille asti ja ollaan yhdessä. Herätään hyvinvoivana koko perhe seuraavana aamuna ja jatketaan perheen kanssa oloa koko ihana viikonloppu..

Kyllä mäkin oon ollu sellanen biletipu kun vaan voi olla, on ollu korkkarit jalassa joskus koko viikonlopun monen promillen humallassa, ykköset niskassa, eliittiväen yökerhossa - mutta ei enää. minun paikkani on kotona. siellä missä elämäni aarteet ovat. Minua varten ei baarissa ole mitään. Onneksi ystäväni ajattelevat samoin ja usein kyläilemmekin viikonloppuisin toistemme luona, teemme hyvää ruokaa, lapset leikkii yhdessä, nautitaan ruokajuomana pari lasia viiniä, eletään lasten ehdoilla ja nautitaan elämästä.

No eipä noi asiat toisiaan pois sulje. Itse käyn ehkä kerran kuukaudessa yöelämässä tyttöjen kanssa. On sekin ihanaa kun saa laittaitua oikein kauniiksi ja tyttöporukalla pääsee tanssimaan ja juhlimaan ja juoruamaan. Loput vapaaillat vietetään miehen kanssa yhdessä juurikin kuvailemallasi tavalla ja mielestäni elämästäni ei puutu mitään kun on hauskoja hetki ystävien kanssa ja ihania iltoja perheenä.

alkuperäisellä ei ole kavereita kodin ulkopuolella/harmaa hiirulainen.
Ei ole terveellsitä olla aina kotona lasten kanssa, ulkona voi muuten hei käydä myös dokaamatta?

Et ole ainoa, mä rakastan kanssa yli kaiken rauhallisia viikonloppuja, kun saa touhuta ja saunoa koko perhe. Välillä suostutaan menemään johonkin juhliin ja mitä lähempänä se juhla on, niin jo rupee kaduttamaan ja tekis mieli perua koko touhu. Onneks käydään silti tosi harvoin ja baarissa hilluminen ei ainakaan kiinnosta yhtään. Nytkin on ihanaa kun on pimeetä, illalla katellaan leffaa ja herkutellaan ja poltellaan kynttilöitä, sit kun pikkuinen nukkuu :)

Oikeesti, olenko mä ainut 26v joka on bilettämisensä bilettänyt ja rakastaa koti-iltoja perheen kesken kotona rankan työviikon jälkeen. Sitä että käydään koko perhe saunassa, grillataan, pelataan jotain älyvapaata peliä, aikuiset juo pari lasia viiniä ja lapselle omaa juomaa. Poltetaan kynttilöitä. Lapsi nukkumaan, käperryn miehen kainaloon, rakastun häneen joka ilta uudelleen. Kiihkoillaan hänen kanssaan pikkutunneille asti ja ollaan yhdessä. Herätään hyvinvoivana koko perhe seuraavana aamuna ja jatketaan perheen kanssa oloa koko ihana viikonloppu..

Kyllä mäkin oon ollu sellanen biletipu kun vaan voi olla, on ollu korkkarit jalassa joskus koko viikonlopun monen promillen humallassa, ykköset niskassa, eliittiväen yökerhossa - mutta ei enää. minun paikkani on kotona. siellä missä elämäni aarteet ovat. Minua varten ei baarissa ole mitään. Onneksi ystäväni ajattelevat samoin ja usein kyläilemmekin viikonloppuisin toistemme luona, teemme hyvää ruokaa, lapset leikkii yhdessä, nautitaan ruokajuomana pari lasia viiniä, eletään lasten ehdoilla ja nautitaan elämästä.
Sun kannattaisi ehkä yrittää hyväksyä, että ihmiset on erilaisia. Niin kauan kun ei aiheuta toisille vahinkoa, jokainen saa elää parhaaksi katsomallaan tavalla. Tämä koskee myös lasten vanhempia.

Mulla ei ole lapsia enkä pahemmin juokse baarissa, joten ei ole tarvetta puolusteluun. Mua vaan tympii ihmiset, jotka kuvittelee että heidän tapansa elää on ainoa oikea.

Itse käyn lähes joka viikonloppu ulkona juhlimassa, lapseni ovat miehelläni tai äidilläni.
Viikolla nään ihan tarpeeksi joten pitää päästä tuulettumaan että taas jaksaa
Ja EN koe huonoa omatuntoa tästä.
Pysy sinä kotna toki jos haluat, mitäs kun lapsia ei enään joku päivä kiinnsotakkaan seurasi, sinulla ei enää ole ystäviä kun et heitä koskaan näe?

Ai, sä ehit sellasillekin :snotty:

Mulla tahtoo jäähä kaikki hommat kotona omille harteille niin kyllä mä täältä tasaisin väliajoin tahdon pois omaan rauhaan, oli se sitten baari tai muu. Saa mieskin välillä kannattaa tuvan hirsiä

[QUOTE="vieras";22340090]Itse käyn lähes joka viikonloppu ulkona juhlimassa, lapseni ovat miehelläni tai äidilläni.
Viikolla nään ihan tarpeeksi joten pitää päästä tuulettumaan että taas jaksaa
Ja EN koe huonoa omatuntoa tästä.
Pysy sinä kotna toki jos haluat, mitäs kun lapsia ei enään joku päivä kiinnsotakkaan seurasi, sinulla ei enää ole ystäviä kun et heitä koskaan näe?[/QUOTE]

Ystävieni kanssa käyn kuntosalilla/lenkillä 1-5krt viikossa..joten näen heitä kyllä ja näen heitä myös viikonloppuisin mutta kapakoimme todella harvoin. Kyläilemme mielummin toistemme luona. pidämme tyttöjen iltoja tms.

Kylläpä ap kehua retosteli ihan rinta rottingila omaa erinomaisuuttaan. Kivat sulle ku kaikki on niiiin auvoista. Ei oo tainnu elämässä pahemmin vastoinkäymisiä vielä olla. No kyllä se siperia opettaa ja tipahdat sinäkin sieltä omahyväisyydestäsi jossain vaiheessa. Muistele sitten tätä kirjoitustasi.

Mä dokailen kotona, kun lapsi on muualla.
Onko se ap ok? Olen kotikissa mutta tarvitsen pään nollamiseen kunnon humalan aika ajoin.
Toki jos mieleni joskus tekeekin baariin, sinne myös menen. Olen katsos yh ja saan vapaaviikonloppuinani tehdä mitenpäin vaan haluan, tai jopa molemmat (onhan viikonlopussa 2 iltaa tehdä mitä haluan).
Noin nuori ihminen on vielä liian nuori kertomaan mitään elämän totuuksia ja oppeja kellekään. Ihan vinkkinä vaan. :)

[QUOTE="alkup.";22340095]Minulla on yksi helppo 5v lapsi. Siinä olet oikeassa.. ehkä asiaa en osaa ajatella noin että kapakkaan lähtisi rentoutumaan koska minä rentoudun lenkkipolulla tai joogatunnilla :)[/QUOTE]

Kuulostaapa eri hauskalta.

tuo tilanne tosi hyvä,meillä melko samanlaista,tosin jos "kiihkeillään" pitkään miehen kans yö-unet jää liian lyhyeiksi,meillä teinit menee myöhään nukkumaan ja taapero taas herää kukonlaulun aikaan.Joskus ehkä 2 kertaa vuodessa kiva käydä miehen tai tyttöjen kans vhä "bilettämässä".

Mie oon ihan samanlainen :)
Mua ei vaan jotenkin kiinnosa eikä huvita mennä yöelämään. Ihana pyyttää ystäviä kylään, saunoa, jutella ja nauttia hyvästä ruuasta lasten ehdoilla.
Kolme lasta nyt ja ei musta koti sorru niskaan niin että pitäis tuulettaa. Paras tuuletus on illat oma rakkaan kainalossa silloin kun tuntuu ettei jaksa. Ja salilla on välillä kiva käydä vähän purkaamassa energiaa :)

Mua melkeen ahdistaa kun yksi ystävä on kokoajan kysymässä koska meen hänen kanssa juhlimaan kun mulla on pienen ihan vauva vielä. Ei musta tunnu vielä hyvälle lähteä mihinkään. Ehkä sitten vuoden päästä :D

26v sanoo että on bilettämisensä bilettänyt.
Aha. Just just. Meinaatko nyt sitten keinustoolissa istua lopun elämän, joka on eilen vasta alkanut suurinpiirtein... ? Öh.
Etkö siis meinaa bilettää enää koskaan?

Onko se ap ok? Olen kotikissa mutta tarvitsen pään nollamiseen kunnon humalan aika ajoin.
Toki jos mieleni joskus tekeekin baariin, sinne myös menen. Olen katsos yh ja saan vapaaviikonloppuinani tehdä mitenpäin vaan haluan, tai jopa molemmat (onhan viikonlopussa 2 iltaa tehdä mitä haluan).
Noin nuori ihminen on vielä liian nuori kertomaan mitään elämän totuuksia ja oppeja kellekään. Ihan vinkkinä vaan. :)

Iso peesi etenki tolle vikalle viisaudelle!

Sie oot vähän sen kuuloinen ihminen että sun ei varmaan minkäänikäisenä kannata antaa elämänohjeita kenellekkään.
Aika surullista jos pää on sillä mallilla että TARVITSEE kunnon humalan....

no miksi ihmeessä aikuinen ihminen ei saisi baariin mennä jos tykkää käydä ja lapsille on luotettava hoitaja? Mikä vika siinä on? Lapsetkin yleensä nukkuu yöllä. Tunnen yhden tyypin joka kans retosteli sillä miten erinomainen äiti hän on kun ei käy baareissa. Samainen tyyppi juoksee melkein joka ilta harrastuksissa niin ettei paljon ehdi lapsia nähdä. Hänellä on oikeus rentoutua käymällä harrastuksissa, mutta muilla ei ole oikeutta käydä rentoutumassa baarissa. En ymmärrä.

Yhteistyössä