V
vierailija
Vieras
Onko kellään kokemusta äidistä ja tyttärestä. Olen tilanteessa joosa voi lähitulevassa kumpikin haluta minua. Olen jo miettinyt, että asia ok, aikuisten juttujahan nämä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko kellään kokemusta äidistä ja tyttärestä. Olen tilanteessa joosa voi lähitulevassa kumpikin haluta minua. Olen jo miettinyt, että asia ok, aikuisten juttujahan nämä.
Ikä tuo taitoa!Aina miehet kertovat joko fantasiasta tai toteutuneesta äidin ja tyttären nussimisesta. Otetaan toinen näkökulma.
Olimme vastavihityn mieheni kanssa hänen isänsä mökillä viime viikonloppuna. Lauantaina piti mieheni lähteä käymään rautakaupassa 54 km:n päässä. Kaasulieden letku piti uusia.
Kun Joni oli lähtenyt, kysyi Markku, hänen isänsä minulta, miten poika hommansa hoitaa. Saakos sinut huipulle usein?
Ei aina. Pitää vähän kiirettä. Esileikit jää vähän lyhyiksi.
Saisinkos minä kokeilla? Haluaisin pussata sinun pilluasi.
Voi sitä kieli- ja huulityötä! Markku imi ja nuoli kuin hurmiossa. Ei ollut kukaan nuorista heiloista ollut siinä hommassa yhtä innokkaita. Sain kaksi orgasmia ja pyysin häntä panemaan, että hänkin saa. Markku halusi takaapäin ja työnteli ihanan rauhallisesti, kunnes huomasi minun olevan tulossa. Silloin hän kiihdytti vauhtia ja purkautui sisääni koko kroppansa nytkähdellen.
Vaikka minä Jonia rakastan, täytyy sanoa että hänellä olisi isältään oppimista!
Olen kokenut melkein saman mutta äiti oli 53 vuotias. Oli tosi outo perhe ja suhde ei siitä enää lyönyt mutta pillua sain niin ettei tullu ku ilmaa enääKyllä ja samalla kertaa. Kokemus ei ollut niin kuumottava kuin luulisi. Vuoron perään nussin molempia ja spermat laskun tähän äitiin. Ikää tyttärellä silloin 20 ja äidillä 37 Kumpikin pukeutu seksiasuun ja luulin että saan vain tytärtä mutta uhkea äiti halusi munaa myös. Itse olin 27 vuotias silloin