Äitiä ja tytärtä? Onko kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko kellään kokemusta äidistä ja tyttärestä. Olen tilanteessa joosa voi lähitulevassa kumpikin haluta minua. Olen jo miettinyt, että asia ok, aikuisten juttujahan nämä.

Kyllä ja samalla kertaa. Kokemus ei ollut niin kuumottava kuin luulisi. Vuoron perään nussin molempia ja spermat laskun tähän äitiin. Ikää tyttärellä silloin 20 ja äidillä 37 Kumpikin pukeutu seksiasuun ja luulin että saan vain tytärtä mutta uhkea äiti halusi munaa myös. Itse olin 27 vuotias silloin

Ensin yöllä äitin pilluun mällit ja sitten aamulla kun äiti lähti töihin niin tyttären pilluun mällit mitä oli jäljellä. Panojen välillä 5 tuntia. Mutta hyvin meni tyttären pilluun vaikka oli tiukkaa.

• Tykkää
Reactions: Lukija572211
Vain fantasioissa. Naapurissa asui rouva ja heidän tytär syntyi 2007. Nyt tytär on 18 ja äiti lähestyy viittäkymppiä. Äiti on isorintainen ja leveäpeppuinen ja hänestä olen fantasioinut koko ajan. Nyt kun tyttären kanssa juttelin, niin totesin, että kiihotti kovasti. Tyttären peppu myös leventynyt ja rinnat napakasti pystyssä. Heitä kun saisi yhtä aikaa. Molemmat sohvalla vierekkäin jalat levällään ja antaisivat minun vuorotella.

• Tykkää
Aina miehet kertovat joko fantasiasta tai toteutuneesta äidin ja tyttären nussimisesta. Otetaan toinen näkökulma.

Olimme vastavihityn mieheni kanssa hänen isänsä mökillä viime viikonloppuna. Lauantaina piti mieheni lähteä käymään rautakaupassa 54 km:n päässä. Kaasulieden letku piti uusia.

Kun Joni oli lähtenyt, kysyi Markku, hänen isänsä minulta, miten poika hommansa hoitaa. Saakos sinut huipulle usein?

Ei aina. Pitää vähän kiirettä. Esileikit jää vähän lyhyiksi.

Saisinkos minä kokeilla? Haluaisin pussata sinun pilluasi.

Voi sitä kieli- ja huulityötä! Markku imi ja nuoli kuin hurmiossa. Ei ollut kukaan nuorista heiloista ollut siinä hommassa yhtä innokkaita. Sain kaksi orgasmia ja pyysin häntä panemaan, että hänkin saa. Markku halusi takaapäin ja työnteli ihanan rauhallisesti, kunnes huomasi minun olevan tulossa. Silloin hän kiihdytti vauhtia ja purkautui sisääni koko kroppansa nytkähdellen.

Vaikka minä Jonia rakastan, täytyy sanoa että hänellä olisi isältään oppimista!

• Tykkää
Aina miehet kertovat joko fantasiasta tai toteutuneesta äidin ja tyttären nussimisesta. Otetaan toinen näkökulma.

Olimme vastavihityn mieheni kanssa hänen isänsä mökillä viime viikonloppuna. Lauantaina piti mieheni lähteä käymään rautakaupassa 54 km:n päässä. Kaasulieden letku piti uusia.

Kun Joni oli lähtenyt, kysyi Markku, hänen isänsä minulta, miten poika hommansa hoitaa. Saakos sinut huipulle usein?

Ei aina. Pitää vähän kiirettä. Esileikit jää vähän lyhyiksi.

Saisinkos minä kokeilla? Haluaisin pussata sinun pilluasi.

Voi sitä kieli- ja huulityötä! Markku imi ja nuoli kuin hurmiossa. Ei ollut kukaan nuorista heiloista ollut siinä hommassa yhtä innokkaita. Sain kaksi orgasmia ja pyysin häntä panemaan, että hänkin saa. Markku halusi takaapäin ja työnteli ihanan rauhallisesti, kunnes huomasi minun olevan tulossa. Silloin hän kiihdytti vauhtia ja purkautui sisääni koko kroppansa nytkähdellen.

Vaikka minä Jonia rakastan, täytyy sanoa että hänellä olisi isältään oppimista!
Ikä tuo taitoa!
Kun haluatte hyvää seksiä, vanhempi hyväkuntoinen mies tai nainen, siinä on potenttiaalia hyvään panemiseen. M62

• Tykkää
On ihan sattumalta. Tytärtä E-Typen keikan jatkoilla. Äitiä kun asui samassa hotellissa Rodoksella näytti kuvia perheestään. Olin 10-vuotta tytärtä vanhempi ja äiti on minua 12- vuotta vanhempi. Äidin kanssa tavataan vielläkin silloin tällöin.

• Tykkää
Seurustelin nuorempana vuoden yhden tytön kanssa. Olin 25 ja hän pari vuotta nuorempi. Tyttö jätti minut. Hänen äitinsä oli surullinen puolestani. Näimme satunnaisesti kaupassa. Kerran hän sanoi että minusta oli paljon apua kun jotain pientä remonttia piti tehdä. Kysyin että onko nyt tarvetta avulle. Huonekalujen siirtoa. No menin avuksi. Kehui minua ja antoi satasen palkaksi. Olin silloin 27 ja hän 55 ja leski. Halasimme kun lähdin. Aloimme soittelemaan. Olin kauempana kun opiskelin ja sitten hän tuli teatteriin ja kutsui minut mukaan. Romanttinen komedia ja sitten aulabaariin. Istuimme pöydässä ja käteni hyväili hänen reittään. Kuiskasi hiljaa että tekee hyvää. Sitten hänen huoneeseensa. Meidän satunnainen suhde kesti kymmenen vuotta. Välillä taukoja kun seurustelin mutta sitten uusia kertoja. Loppui kun löysin nykyisen kumppani on.

Kyllä ja samalla kertaa. Kokemus ei ollut niin kuumottava kuin luulisi. Vuoron perään nussin molempia ja spermat laskun tähän äitiin. Ikää tyttärellä silloin 20 ja äidillä 37 Kumpikin pukeutu seksiasuun ja luulin että saan vain tytärtä mutta uhkea äiti halusi munaa myös. Itse olin 27 vuotias silloin
Olen kokenut melkein saman mutta äiti oli 53 vuotias. Oli tosi outo perhe ja suhde ei siitä enää lyönyt mutta pillua sain niin ettei tullu ku ilmaa enää

Harrastin seksikumppanuutta 41 vuotiaan naisen kanssa. Hänellä oli 18 vuotias tytär ja hän kuuli välillä kun annoin kyytiä hänen äidilleen. Menin tupakalle tauolle johon tämä tytär tuli myös. Hänen äiti makasi raukeana jälki orkuissaan ja keräsi voimia seuraavaan kierrokseen. Tytär sanoi että hänellä on poikaystävä ja heidän seksi on erillaista. Sitten hän meni sisälle. Kun tulin tuulettumasta oli sängyssä äiti ja tytär. Hänen äiti hyväksyi tyttären tulon mukaan, outo tilanne mutta vuorotellen nain molempia. He ei keskenään tehneet mitään mutta minä hoitelin noin 4 tuntia heidän tarpeitaan josta tytär sai suurimman osan. Vuosi oli 92 ka lama Suomi runteli ihmisiä mutta seksiä oli enemmän ja vapautuneemmin kuin nykyään. Paarissakin kaljan toi pienissä stringeissä oleva tarjoilia rinnat paljaana.

• Tykkää
Olen saanut, olin alle 18 v kun panin silloisen tyttöystävän 40+ mutsia ja jäätiin kiinni melkein rysänpäältä, alkkarit molemmila päällä kun X saapui kotiin aikasemmin.
" ooks sä vitun kusipää pannu meidän mutsia??" Känni sekoilu, mistä tuli ero.
Silloin harmitti, nyt lähinnä hymyilyttää nuoruuden pölöily.

Mikkelissä kokelaana kauan sitten treffasin Töpäriltä hehkeän tyttölapsen, jonka kanssa loppukesän seurustelin. Viikonloppuna mentiin tytön ja hänen äitinsä kanssa heidän pikku mökilleen. Tyttären kanssa lähinnä nakuiltiin. Äidillä on niin pienet bikinit, että sydän hakkasi tuhatta ja sataa eikä tiennyt mihin katsoa. Äiti suhtautui lämpimän hyväksyvästi minun ja tyttärensä seurusteluun eikä järkyttynyt puolittaisesta erektiostani. Pikemminkin tykkäsi.

Yhteistyössä