Äiti x2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lellu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lellu79

Vieras
Löytyykö muita joilla yksi lapsi kotona ja toinen esim. sijoitettuna sijaisperheeseen?! Kaipaan kipeästi ystäviä jotka samassa elämäntilanteessa!!! Minun 6 vuotias sijoitettuna ja 7kk vanha poika kotona. Sijoituksen syy se että sairastan diabetesta ja olin tuolloin todella huonossa kunnossa ja jatkuvasti sairaalahoidossa enkä kyennyt hoitamaan lastani kotona....poika ollut nyt 3 vuotta toisessa perheessä. Saamme tavata häntä, soitella hänelle sekä hän on meidän luonamme lomia. Tulossa heinäkuussa lähes kahdeksi viikoksi meidän tykö. Kirjoitelkaahan:)

:ashamed: yksinkö tamän asian takia lopun elämää?!

Olemme kyllä saamassa häntä takaisin, mutta se ei käy tuosta noin vaan. Se on iso prosessi. Täytyy ajatella lasta. Se olisi hänelle suuri muutos. On kuitenkin kotiutunut sijaisperheeseen ja se olisi hänelle aikamoinen shokki jos joutuisi noin vaan pois sieltä. haluaa kyllä kovasti takasin meidän tykö, mutta on silti kiintynyt toisiin "vanhempiinsakkin". Mutta vaikeaa tämä silti on!!!

Eipä ole kiittämistä. Mielelläni kerron asian niinkun se on, kuin se että siitä tulee väärinkäsityksiä ja ihmiset rupeavat puhumaan asiasta sellasia mitkä ei pidä paikkaansa. Tämän asian takia minulla ei ole kotipaikkakunnallani ainuttakaan ystävää...kaikki luulevat tietävänsä asian vaikka ovat väärässä. Tuijottavat vaan!!!

Meillä lapsi tuli alkukuusta kotiin perhekodista, jossa oli 4 vuotta. Koti oli hyvä ja lasta tuettiin hyvin. Olisi kiva keskustella. Laita viestiä minulle: lumi-tuulia@suomi24.fi ja jos teillä on lapsi samanlaisessa tilanteessa meilatkaa toisetkin äidit.

Yhteistyössä