Äiti ruiskuttaa 8-vuotiaaseen Botoxia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idunnor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

idunnor

Aktiivinen jäsen
14.06.2008
12 321
1
36
Yhdysvaltalaisäiti tekee mitä tahansa, että hänen tyttärensä pärjää kauneuskilpailuissa, kertoo ABC News.

Kaliforniassa asuva Britney on vasta kahdeksanvuotias, mutta hänen kasvoihinsa on laitettu lukuisia kertoja Botoxia. Tarkoitus on päästä eroon hymyn mukanaan tuomista rypyistä.

Äiti, Kerry sanoo, että hän pistää Botoxia tyttäreensä tämän omasta toiveesta.

- Hän on nähnyt minun tekevän sitä, Kerry sanoo haastattelussa.

- Ne muutamat kerrat kun olemme tehneet sen, se häivytti ryppyjä.

Kaikki ei kuitenkaan lähtenyt, mutta pienikin apu kauneuskilpailuissa on äidille ja tyttärelle riittävä syy turvautua operaatioon.

- Joskus se sattuu. Se saa minut hermoilemaan, mutta totun siihen, Britney puolestaan sanoo.

ABC Newsin haastattelemien asiantuntijoiden mukaan fyysinen kipu on pikkujuttu. Paljon suurempi ongelma pikkutytön kehitykselle on henkisellä puolella.

Äidin mielestä kriitikot ovat väärässä.

- Näetkö tyttäressäni jotain vikaa, psyykkisesti? Minun mielestäni hänessä ei ole mitään vikaa. Minulla on normaali lapsi. Se ei murra hänen mieltään. Hän on onnellinen, hän juoksee ympäriinsä, hän on älykäs, Kerry puolustaa.

Botox-hoitojen lisäksi Britneyn jalkakarvat on kerran poistettu vahalla. Sitä tyttö piti erittäin kivuliaana.

- Kauneuskilpailujen maailma on kova, äiti toteaa.

IL

Äiti ruiskuttaa 8-vuotiaaseen Botoxia - katso kuva | Hullu maailma | Iltalehti.fi

Mitäs mietteitä herättää? Hyväksyykö joku moisen menettelyn? Ihmettelen jos lapsesta kasvaa tasapainoinen aikuinen...

Omasta halusta naamaan botoxia jo tuon ikäisenä? Vaikuttaisi kyllä siltä, ettei tytöllä nytkään ole kovin hyvä itsetunto, mikäli sitä on botoxin avulla paikkailtava. Lisäksi botoxista on aiheutunut terveyshaittoja, vakaviakin... Äitinä miettisin kaksi kertaa, ennen kuin altistaisin lastani tuollaiselle - enkä todellakaan edes altistaisi. Ymmärrän ns. esteettiset toimenpiteet, mikäli ihminen on iäkkäämpi tai iästä riippumatta mikäli ollut esim. onnettomuudessa, mutta siis että 8 v. lapsi. Huh huh. Mihin tämä maailma on oikein menossa? Mun mielestä lapsen kuuluu olla lapsi, eikä murehtia ryppyjä!

Ei mee kauaa kun tuokin ilmiö on täällä ja osa mammoista puolustaa sitä; kattos kun sillä ulkonäöllä on merkitystä... Surullinen maailma jossa elämme...

Jenkkilässä varmaan kauhistelevat meitä eurooppalaisia et miten kauheilta me näytetään ku ollaan tällasia "luomuja"! Siellä kun alkaa olla nuo toimenpiteet niin arkista, et joka tiinalla ja kertulla on silaria siellä täällä ja pillu leikelty jo yläasteiässä... :|

Jenkkilässä varmaan kauhistelevat meitä eurooppalaisia et miten kauheilta me näytetään ku ollaan tällasia "luomuja"! Siellä kun alkaa olla nuo toimenpiteet niin arkista, et joka tiinalla ja kertulla on silaria siellä täällä ja pillu leikelty jo yläasteiässä... :|

Niinpä - ja siihen suuntaanhan me ollaan menossa super vauhdilla! Ja täälläkin vaan mammat hehkuttaa asian puolesta, kun ulkonäkö on se mikä on tärkeintä...

[QUOTE="jep";23755059]Niinpä - ja siihen suuntaanhan me ollaan menossa super vauhdilla! Ja täälläkin vaan mammat hehkuttaa asian puolesta, kun ulkonäkö on se mikä on tärkeintä...[/QUOTE]

Joo, surullista. Eilen katselin dokumentin joka kertoi mallista joka epätoivoisesti etsi lehteä joka ottais hänestä kansikuvan ilman, että sitä käsiteltäisiin. Siinä haastateltiin lapsia ja kyseltiin mistä he pitävät itsessään jne. Tuli surulliseks niistä kommenteista :( "En ole kovin lihava, se on hyvä" "Minulla ei ole tarpeeksi valkoiset hampaat" "En ole nätti" "Olen ruskea" ... Ja nämä oli jotain ala-asteikäisiä.

Joo, surullista. Eilen katselin dokumentin joka kertoi mallista joka epätoivoisesti etsi lehteä joka ottais hänestä kansikuvan ilman, että sitä käsiteltäisiin. Siinä haastateltiin lapsia ja kyseltiin mistä he pitävät itsessään jne. Tuli surulliseks niistä kommenteista :( "En ole kovin lihava, se on hyvä" "Minulla ei ole tarpeeksi valkoiset hampaat" "En ole nätti" "Olen ruskea" ... Ja nämä oli jotain ala-asteikäisiä.
Ihmiset on niin aivopestyjä tuohon ulkokuorimaailmaan. Millään muulla ei tunnu olevan väliä. Ja se alkaa niin nuorena - ihmekkö jos äiditkin on jatkuvalla nälkäkuurilla ja 5 minuutin välein katsovat itseään peilistä ja uikuttavat puuteistaan. Mitä muuta siinä lapsi voi oppia kuin kritisoimaan omaa kehoaan, sen sijaan että oppisi näkemään siinä hyvät ja kauniit puolet.

Lapsi on nyt otettu huostaan tuolta paskiaiselta, luojan kiitos!

"Botoxia 8-vuotiaaseen piikittänyt äiti menetti lapsensa

Tiistai 17.5.2011 klo 10.37

Good Morning America -ohjelman haastattelussa 8-vuotiaan Britneyn äiti Kerry Campbell perusteli Botox-pistoksia kauneuskilpailujen kovuudella.

- Kauneuskilpailujen maailma on kova. Lapset ovat julmia, kosmetologina työskentelevä Kerry sanoi.

Ohjelmaan haasteltiin myös tytärtä, jolla oli vaikeuksia muistaa piikityksen syytä. Tyttö kertoi myös tottuneensa kipuun.

San Franciscon Human Services -virasto käynnisti tutkimukset asian tiimoilta välittömästi. Nyt ABC News kertoo sivuillaan äidin menettäneet tyttärensä huoltajuuden. Uutiskanavan saamien tietojen mukaan Britney voi nyt hyvin.

Äidin toimet ovat kohahduttaneet ympäri Yhdysvaltoja. Lääkäri Richard Besser kommentoi uutiskanavalle, että äiti olisi piikityksellä saattanut vahingoittaa tytärtään.

- Jos pistät Botoxia kasvoihin ja aine ajautuu kurkkuun, niin se voi estää nielemisen. Jos ainetta taas pääsee hengityslihaksiin, niin ihminen voi lakata hengittämästä, Besser kommentoi.

IL"

htt p://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011051713731177_ul.shtml

[QUOTE="vieras";23788311]Lapsi on nyt otettu huostaan tuolta paskiaiselta, luojan kiitos!
[/QUOTE]

Onneksi. Rankkaa kuitenkin lapselle, ei hän ymmärrä miksi joutuu eroon äidistään... Toivottavasti äidin pään saisi kuntoon ja lapsi pääsisi takaisin kotiin turvalliseen ympäristöön.

Aika hullua touhua,ruiskuttakoon ihteensä ihan mitä tahansa ainetta,mutta antaisi lapsen olla rauhassa tuomoselta. :|

Yhteistyössä