Äiti on vähän väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen nainen

Vieras
Menin vessaan ja pyyhkiessäni olin pudota pöntöltä, verta! Mitä ihmettä!? Hetken kelattua, ahaa, siis mulla alko mensut...Taivas sentään, et oon pihalla nykyään! Katoin kalenterista ja huomasin unohtaneeni merkata edelliset mensut kokonaan, hohhoijaa...

Tuo sitten selittää sen miksi viikonloppuna olo oli kuin turvonneella pesukarhulla!

Muutenkaan olo koko vuonna on ollut aika paska. Pelkään että mulla on jonkin asteen masennus, kun tämä ei mene ohi. Palaan aina tähän väsyneeseen ja apaattiseen mielialaan. Ja nyt on sairasteluputki päällä taas. Työt mättää eikä kotonakaan voi tuntea olevansa turvassa ja rentoutua! apua

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
soitas vaikka neuvolaan ja varaa aika itelles että pääset jutteleen jonkun kanssa, sieltä neuvovat eteenpäin. :hug:

se onkin se vaikein askel...sanoa ääneen että voi pahoin. :(

Kuullostaa siltä, että kannattais hakea apua. Tiedän itse, olen ollut masentunut. Väsymys, ahdistus, vit..., apaattisuus ja työ ei huvita eikä mikään muukaan. Rohkeasti vaan apua hakemaan, voihan tilanteeseen auttaa vain keskustelu, mutta lääkärit ainakin helposti määräävät mielialalääkkeitä. Mutta lääkityksen lisäksi ehdottomasti keskusteluapua! Itse käyn edelleen terapiassa, vaikka ilman lääkkeitä olen tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
soitas vaikka neuvolaan ja varaa aika itelles että pääset jutteleen jonkun kanssa, sieltä neuvovat eteenpäin. :hug:

se onkin se vaikein askel...sanoa ääneen että voi pahoin. :(

Se on- mutta sen jälkeen kaikki alkaa tapahtua! Saa apua tai edes puhuttua mieltä painavat asiat ja saa varmuuden että vaivaako sua se masennus vai onko se 'normaalia' väsymystä. Masennukseltahan tuo kuulostaa, mutta mä en ole asiantuntija mitään sanomaan.

Tsemppiä! Rohkeasti neuvolaan avautumaan! :hug:

Yhteistyössä