äiti on äidille susi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummajainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummajainen

Vieras
Imetätkö vai ei
käytätkö kertiksiä vai kestoja
puetko lapsesi reimatecciin vai lassieen

mitä pirun väliä? hittooko se kelleen kuuluu?

oonko mä tosiaan maailmankaikkeuden ainut äiti,jota ei vois vähempää hetkauttaa muiden mielipiteet näissä asioissa, vaan teen just tasan niin kun itestä tuntuu hyvälle, enkä myöskään koe tarpeelliseksi arvostella toisia näissä asioissa?

Imetän kahvilassa ja hymyilen äidille, joka viereisessä pöydässä antaa vauvalleen tuttelia pullosta.
vaihdan julkisessa vessassa/lastenhoitohuoneessa kertiksen laselleni,enkä katso inhoten viereistä äitiä,joka käyttää kestoja.
Lapseni leikkivät sulassa sovussa reima-lasten kanssa ja äidit eivät tappele hiekkalaatikon reunalla.
lapseni nukkuu tyytyväisenä vaunuissa,kun olen kävelyllä ystäväni kanssa,jonka vauva on kantoliinassa.

olen outo vai?

Alkuperäinen kirjoittaja kummajainen:
Imetätkö vai ei
käytätkö kertiksiä vai kestoja
puetko lapsesi reimatecciin vai lassieen

mitä pirun väliä? hittooko se kelleen kuuluu?

oonko mä tosiaan maailmankaikkeuden ainut äiti,jota ei vois vähempää hetkauttaa muiden mielipiteet näissä asioissa, vaan teen just tasan niin kun itestä tuntuu hyvälle, enkä myöskään koe tarpeelliseksi arvostella toisia näissä asioissa?

Imetän kahvilassa ja hymyilen äidille, joka viereisessä pöydässä antaa vauvalleen tuttelia pullosta.
vaihdan julkisessa vessassa/lastenhoitohuoneessa kertiksen laselleni,enkä katso inhoten viereistä äitiä,joka käyttää kestoja.
Lapseni leikkivät sulassa sovussa reima-lasten kanssa ja äidit eivät tappele hiekkalaatikon reunalla.
lapseni nukkuu tyytyväisenä vaunuissa,kun olen kävelyllä ystäväni kanssa,jonka vauva on kantoliinassa.

olen outo vai?

Et ole ainoa :)

Luulisin, että niillä ihmisillä, jotka pyrkivät vattuilemaan noista asioista, ei ole kaikki kotona ja heillä on jokseenkin huono itsetunto tms.

Tai sitten vaan muuten luulevat tekevänsä paremmin asiat..

Tai sitten ylimielisyys kukoistaa jne :)

En kyllä kertakaikkiaan käsitä miten joidenkin mielestä vain heidän oma tapansa tehdä asiat on se yksi ja ainut oikea tapa. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa, itse teen asiat niinkuin parhaaksi näen.

Jos joku toinen äiti tulee syyllistämään, ongelma on hänellä, ei minulla. Tiedän kuitenkin että minun tapani sopii parhaiten sekä minulle että lapselleni, kukaan muu ei voi sitä tietää paremmin kuin minä itse.

Yhteistyössä