Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Voi surku sentään.Vähän tässä menojalkaakin vipattais. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:suorastaan sydäntä riipii, ku isot silmät tapittaa kohtisuoraan ja itku kurkussa kysytään että millon isille taas saa mennä... Voi ku mä en tiiä millon isi haluaa taijät ottaa... :/
Mä oon tosi huono parantaan maailmaa kännissä. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Voi surku sentään.Vähän tässä menojalkaakin vipattais. :snotty:
itseasiassa mulla ei vipattas edes sitä... ku nuo sais vain nähä ja olla isin kans...
Tuu meille ja veetään kalsarikännit ja parannetaan maailmaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Asian vierestä, mut oliko ap sun ex-nikki joku tonnikeiju?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voi että.Minkäikäisiä nuo sun lapset on?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä oon tosi huono parantaan maailmaa kännissä. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Voi surku sentään.Vähän tässä menojalkaakin vipattais. :snotty:
itseasiassa mulla ei vipattas edes sitä... ku nuo sais vain nähä ja olla isin kans...
Tuu meille ja veetään kalsarikännit ja parannetaan maailmaa...
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voi että.Minkäikäisiä nuo sun lapset on?
6v. 4v. ja 2v
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voi että.Minkäikäisiä nuo sun lapset on?
6v. 4v. ja 2vHarmi tilanne lasten kannalta. Ovat noin pieneiäkin etteivät oikein ymmärrä.
![]()