aiotteko katso TÄNÄÄN mm-lätkää Suomi-USA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
mun mies osti tänään sen maksukanavakortin ja aikoo tuijata telkkarii nyt koko ajan rahan edesä.... illalla tulee matsi ja ihanaa nähdä taas, kun nuoriso laukoo maaleja menevään vaan! toivon, että suomi voittaa

Tiedän aika monta laitonta sivustoa joista voi katella ilmaiseksi. Kuvanlaatu on täyttä skeidaa ja voi pätkästä kesken matsin yhtäkkiä. Mistään ei ole takuita, toimiiko mikään.

Sentakia olen valmis maksamaan laadusta, ei tartte stressata. Mutta tokihan jos sinulle riittää noin ala-arvoinen palvelu matsin katseluun niin ei sitten kannata maksaa.

Hoo deenä olen katsellut urheilua jo pidemmän aikaa, suosittelen :)

[QUOTE="vieras";25316776]kuvanlaatu on tosiaan ihan surkeeta[/QUOTE]

No älä, en tiedä onko skeida edes tarpeeksi voimakas sana kuvaamaan sitä laatua. Mutta ilmaiseksi saa toki paskaa ja laadusta pitää vähän maksaa. Näinhän se menee.

Tiedän aika monta laitonta sivustoa joista voi katella ilmaiseksi. Kuvanlaatu on täyttä skeidaa ja voi pätkästä kesken matsin yhtäkkiä. Mistään ei ole takuita, toimiiko mikään.

Sentakia olen valmis maksamaan laadusta, ei tartte stressata. Mutta tokihan jos sinulle riittää noin ala-arvoinen palvelu matsin katseluun niin ei sitten kannata maksaa.

Hoo deenä olen katsellut urheilua jo pidemmän aikaa, suosittelen :)

HD-laatu, ei pätki.

[QUOTE="vieras";25316811]HD-laatu, ei pätki.[/QUOTE]

Älä nyt jaksa, tokihan saat imuroitua matsin jälkikäteen hoo deenä jostain. Mutta sellaisen sivuston ylläpito mistä ilmaiseksi lähetetään hoo deenä kaikille halukkaille on jo senverran kallista puuhaa, että menee jo ihan höpön höpön puolelle nämä jutut.

Yhteistyössä