Itse aion! Joka yö, todellakin👥
vierailija 13.11.2024 #76 Alkuperäinen kirjoittaja Toivo: Näytä alkuperäinen viesti Itse aion! Click to expand... Joka yö, todellakin
Alkuperäinen kirjoittaja Toivo: Näytä alkuperäinen viesti Itse aion! Click to expand... Joka yö, todellakin
vierailija 13.11.2024 #77 Alkuperäinen kirjoittaja moi: Näytä alkuperäinen viesti ne on sitten nopeita vilahduksia : D Click to expand... Niinpä, kuin silmänräpäys
Alkuperäinen kirjoittaja moi: Näytä alkuperäinen viesti ne on sitten nopeita vilahduksia : D Click to expand... Niinpä, kuin silmänräpäys
vierailija 13.11.2024 #78 Alkuperäinen kirjoittaja minä: Näytä alkuperäinen viesti Ne on vähänkuin valopalloja mitkä menee lujaa vauhtia tuolla taivaalla.Osaatko tuosta hahmottaaa Click to expand... No kun me mennään niiden ohi, ne näkyy
Alkuperäinen kirjoittaja minä: Näytä alkuperäinen viesti Ne on vähänkuin valopalloja mitkä menee lujaa vauhtia tuolla taivaalla.Osaatko tuosta hahmottaaa Click to expand... No kun me mennään niiden ohi, ne näkyy
vierailija 13.11.2024 #79 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti No kun me mennään niiden ohi, ne näkyy Click to expand... Näkyvät hetken kun tulevat maan ilmakehään. Kaikenlaista avaruusromua.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti No kun me mennään niiden ohi, ne näkyy Click to expand... Näkyvät hetken kun tulevat maan ilmakehään. Kaikenlaista avaruusromua.
vierailija 13.11.2024 #80 Avaruudesta maan ilmakehään joutuneet meteoriitit kuumenevat kitkan lisääntyessä ja kaasuuntuvat pääasiassa ionisfäärin alaosassa. Tästä johtuu valiilmiö, jota kutsutaan tähden lennoksi.
Avaruudesta maan ilmakehään joutuneet meteoriitit kuumenevat kitkan lisääntyessä ja kaasuuntuvat pääasiassa ionisfäärin alaosassa. Tästä johtuu valiilmiö, jota kutsutaan tähden lennoksi.