Aiotko sirututtaa itsesi?

Suomessa vapaaehtoisia sirutettavia on toistaiseksi ilmoittautunut vain neljä.
Yksi heistä on 40-vuotias Niina Lallukka.
– Uskon, että tämä maailma tulee muuttumaan uskomattoman paljon nopeastikin, Lallukka sanoo Talouselämän haastattelussa.
Riisinjyvän kokoinen siru asennetaan ihon alle ruiskulla ja se luetaan tavallisella nfc-lukijalla. Asentaminen on Epicenterin mukaan kivutonta, vaikka iho voikin olla arka jokusen tovin verran asentamisen jälkeen.
Siru on melko huomaamaton, mutta sen tuntee ihon läpi.

Lääkärit eivät ole vastustaneet sirua, eikä siitä ole tiettävästi ilmennyt haittavaikutuksia.


Itse en kyllä suostu, alkaa kuulostamaan ihan joltain Kiinalta tää touhu.
Toivottavasti ei mene samaan kun koronarokotteen kanssa, että siihen aletaan painostamaan ihmisiä.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
vierailija
Sillä lailla, näin se alkaa. Tervetuloa Dystopia vaan ja jengi toivottaa tervetulleeksi tollaset. Itse pitäydyn käteisessä niin kauan kuin voi, vältän paperijälkiä ja en ota naamaakirjaa tai ss-kortteja. Ruotsissa ne ei edes ota käteistä useimmissa paikoissa, siksi en enää aio matkustaa sinne.
 
Sillä lailla, näin se alkaa. Tervetuloa Dystopia vaan ja jengi toivottaa tervetulleeksi tollaset. Itse pitäydyn käteisessä niin kauan kuin voi, vältän paperijälkiä ja en ota naamaakirjaa tai ss-kortteja. Ruotsissa ne ei edes ota käteistä useimmissa paikoissa, siksi en enää aio matkustaa sinne.
Mua itseäni hämmästyttää miten hirvittävällä vauhdilla kaikki asiat tuntuu menevän päin persettä tässä maailmassa, on wokekulttuurit ja canceloinnit, ihmisiä painostetaan ja pakotetaan rokotuksiin ja nyt tämä....
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Mua itseäni hämmästyttää miten hirvittävällä vauhdilla kaikki asiat tuntuu menevän päin persettä tässä maailmassa, on wokekulttuurit ja canceloinnit, ihmisiä painostetaan ja pakotetaan rokotuksiin ja nyt tämä....
Niin itsekin miettinyt usein että tämä ei ole enää se suomi josta voi olla ylpeä, nyt vaan kaikki on pilalla. Kansa on jakautunut rokotusasioissa ja kohta täällä ei ole yhtään suomalaista jäljellä ja kaikki perinteet vedetään vessasta alas koska monikulttuurisuus on rikkaus ja joululaulut voi vaikka loukata muslimia
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Sillä lailla, näin se alkaa. Tervetuloa Dystopia vaan ja jengi toivottaa tervetulleeksi tollaset. Itse pitäydyn käteisessä niin kauan kuin voi, vältän paperijälkiä ja en ota naamaakirjaa tai ss-kortteja. Ruotsissa ne ei edes ota käteistä useimmissa paikoissa, siksi en enää aio matkustaa sinne.
4 ihmisen jengi :)
Käteisellä muuten leviää tehokkaasti toisten pissahiukkaset kädestä käteen. Taidat olla golden showerin tyyppejä.
 
vierailija
EU on julkaissut suunnitelman rokotepassista jo 2019 keväällä hyvissä ajoin ennen koronapandemiaa.

Erittäin kummallinen yhteensattuma aikataulullisesti.
Eikä ole. Tämä on täysin loogista, koska illuminaatit istuu tuolla EUn päättävissä elimissä.
Uskotko muka vielä johonkin Wuhanin lepakkoon? Torihan ei ole taudin aloituspiste, vaan ainoastaan linko. Eurooppaan virus istutettiin Italiasta.
 
vierailija
EU on julkaissut suunnitelman rokotepassista jo 2019 keväällä hyvissä ajoin ennen koronapandemiaa.


Erittäin kummallinen yhteensattuma aikataulullisesti.
Eikä ole. Tämä on täysin loogista, koska illuminaatit istuu tuolla EUn päättävissä elimissä.
Uskotko muka vielä johonkin Wuhanin lepakkoon? Torihan ei ole taudin aloituspiste, vaan ainoastaan linko. Eurooppaan virus istutettiin Italiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Enpä taida ottaa sirua.

Sitten kun siru tulee pakolliseksi niin toivon mukaan Suomen sisälle on jo rakentunut itsenäinen alue, jossa ei woket wotkota tai inttersektionaaliset kilipäät kilkata, eikä muukaan edellämainitun kaltainen sairaus vello.

Olisiko Ahvenanmaa sellainen alue mikä vallataan vai missä olis hyvä asustella ihan normaalina suomalaisena ihmisenä suomalaista kulttuuria vaalien. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Enpä taida ottaa sirua.

Sitten kun siru tulee pakolliseksi niin toivon mukaan Suomen sisälle on jo rakentunut itsenäinen alue, jossa ei woket wotkota tai inttersektionaaliset kilipäät kilkata, eikä muukaan edellämainitun kaltainen sairaus vello.

Olisiko Ahvenanmaa sellainen alue mikä vallataan vai missä olis hyvä asustella ihan normaalina suomalaisena ihmisenä suomalaista kulttuuria vaalien.
Suomalainen kulttuuri tullaan kieltämään rasistisena.
 

Yhteistyössä