Aion laittaa kaikki vauvatarvikkeet pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
sitten kun kolmas ei niitä tartte. Vaatteet myyntiin/keräykseen, vaunut myyntiin, kaukalo myyntiin. Jätän vain pinnasängyn ja syöttötuolin. Jos vielä joskus hankitaan lisää lapsia, niin kyllä niitä sitten saa. Turha niitä on vuosia säilytellä. Ja tietysti, kun sanon näin ja laitan ne tavarat pois, niin sitten sattuukin joku vahinko ja meille tuleekin se neljäs ennen aikojaan. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Samma här:
Mitään en aio kolmosen jäljiltä säilyttää! En edes pinnasänkyä, syöttötuolin sen puoleen kun on semmoinen säädettävä isommallekin kiva tuoli.

Mä säilytän sängyn siskon lapsia varten. =) ja syöttötuolina on tripp trapp.

Haikeeksi vetää. Meillä ei tietoakaan toisesta lapsesta.
Vilil ei enää yövaippaakaan :D
Vaunut, kaukalo, rattaat....... aivan kaiken sais vissiin laittaa jo pois.
En vaan haluu päästää irti yhdestäkään vauva-ajan tavarasta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Haikeeksi vetää. Meillä ei tietoakaan toisesta lapsesta.
Vilil ei enää yövaippaakaan :D
Vaunut, kaukalo, rattaat....... aivan kaiken sais vissiin laittaa jo pois.
En vaan haluu päästää irti yhdestäkään vauva-ajan tavarasta :ashamed:

Älä vielä luovuta. :hug:

Meillä kolmas nyt 9kk ja vaatteita kyllä aion myydä pois aika ronskisti. Esikoisen vaatteita olen myynytkin, koska on poika ja kaksi pienempää tyttöjä.

Mutta kyllä minä aion säilyttääkin kaikenlaista, koska omat sisarukseni alkavat vasta saada lapsia. Veljelle tulossa kesällä esikoinen ja minä ainakin haaveilen siitä, että saisin hoitaa myös heidän vauvaansa ja sisarusteni tulevia lapsia, joten tahdon pitää kotonakin jotain tarvikkeita varalta. Ja kylässä käy myös vauvaperheitä niin on se kiva, kun on jotain. Eli esim. jumppalelun varmaan pidän, sitterin ja vauvaleluja.

Syöttötuolia en ehdottomasti hukkaa, pinnis on itselläkin vielä käytössä pitkään ja luulen, että pidän tuota hoitopöytääkin tuolla makkarissa, kun siinä on niin paljon kaikkea vauvantarviketta että en sitä nyt kohta hukkaa minnekään. Siitä saa kyllä pelkän lipastonkin ja on aika iso niin....

Ja huhtikuussa ostetut yhdistelmät on kyllä käytössä vielä meillä pitkään. Turvakaukalo myydään. Sen ostin kolmoselle ja jos tulisi neljäs niin sit vaan uutta.

jätin kummaltakin pojalta mieleiseni setin talteen ja muut olen laittanut eteenpäin. nyt tulossa kolonen ja mulla ei o jäljellä mitään. no trip trap ja pinnasänky on kun tekevät töitään vielä tuolla edellisellä. eli hankittavaa riittää tällekkin.

samoin kaikki vaatteet siis laitettu eteenpäin. eihän sitä tiedä onkos tää tyttö :-)

Yhteistyössä