Aino Ihana Maitosuklaa kermajäätelö, voi taivas miten hyvää voi olla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkku

Vieras
Nam.. :D Mikä sun mielestä paras tuommosista "muovirasia"-jäätelöistä?

Toinen ehdoton lemppari on Ingmanin Kinuski&vohvelirouhe, ihan mielettömän hyvää ja kannattaa maistaa jos ei vielä oo maistanu ;) :D

• Tykkää
Reactions: Doves
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aaah, laitappas joskus sinne sekaan marenkia :p

HHmm... mun mieleen tuo on just hyvä... tosi makea valmiiksi, menisköhän liiiiian makeeksi.

En osaa sanoa, mulle mikään ei ole liian makeaa :D Se jäätelö yhdessä marengin kanssa on kuin taivaasssa luotu liitto.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aaah, laitappas joskus sinne sekaan marenkia :p

HHmm... mun mieleen tuo on just hyvä... tosi makea valmiiksi, menisköhän liiiiian makeeksi.

En osaa sanoa, mulle mikään ei ole liian makeaa :D Se jäätelö yhdessä marengin kanssa on kuin taivaasssa luotu liitto.

:D mun varmaan pakko kokeilla

Alkuperäinen kirjoittaja saara:
Höh, menitkin muistuttamaan. Nyt sitten istun purkki kourassa tässä ja oon kohta syöny 1/4 purkillista just tuota Aino ihana maitosuklaata.

Mulla jälellä vielä 1/4 purkillista ja koko ajan tekis mieli... :D ei passaa kyllä heti ostaa uutta ;)

En ymmärrä noita edellisiä Kallen äiti Kallen isä viestejä :D Mutta voi että tää jäätelö oli tosiaan hyvää, tai siis on toki varmaan vieläkin, hinta vaan noussu niin paljon että ei oikein raski ostaa..

Tämä maistuu ihan erilaiselta kuin muistin. Muistin, että suklaa oli suussasulavaa, mutta tässähän olikin kovia suklaapaloja, jotka pitää pureskella. Onko resepti muuttunut, vai muistanko näin väärin?

Tämä maistuu ihan erilaiselta kuin muistin. Muistin, että suklaa oli suussasulavaa, mutta tässähän olikin kovia suklaapaloja, jotka pitää pureskella. Onko resepti muuttunut, vai muistanko näin väärin?

Noita pikkuhippusia on ollu päällä aina, MUTTA juuri jätskiä maistelleena on pakko todeta, että reseptille on tehty jotain. Seassa ei ole enää läheskään niin paljon oikeaa suklaata ja "kermajäätelö" maistuu ihan makeutusaineelta.

Eipä siinä. Kroppa kiittää, kun ei tarvi enää tätäkään herkutella. Harmi, sillä Aino ihana maitosuklaa on ainoa jätski, jota on tullu ees ostettua :/

:eek: Olipas hirveää tuo Aino maitosuklaa! Olen tismalleen samaa mieltä edellisen kanssa. Reseptille on tehty jotain ja se muutos ei ole onnistunut! Jää jatkossa hyllyyn.

Vanha keskustelu, mutta sama aihe. Ostin pitkästä aikaa Ainon suklaaversiota oikein vesi kielellä, ja oli niin iso pettymys oli että pakko Googlata onko reseptille tehty jotain. Suklaata on tasan niillä jäätelön ulkopinnoilla, muistelen että aiemmin olisi mennyt keskelläkin suoni/-a...?Toissaviikolla saksanpähkinä-vaahterasiirapissa sama juttu.

Musta tuntuu, että viime kesäisen suht-ok -kokemuksen jälkeen tätä on taas muutettu? Jäätelöosuus maistuu triotyyppiselle vähän oudolle halpikselle. Se siitä ainoasta suklaajäätelöstä josta oon jäätelöfaniudesta huolimatta tykännyt. Mur!

Ostin itsekin pitkästä aikaa Ainon ihanan maitosuklaan, mutta koostumus tosiaan tuntuu muuttuneen sitten edelliskerran. Muistan jäätelöosuuden olleen kermasta/samettista, nyt se muistutti sellasta halpissuklaajäätelöä :’(. Olipa harmillista, sillä aiemmin se on lukeutunut lempipakettijäätelöihini.

Yhteistyössä