Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aaah, laitappas joskus sinne sekaan marenkia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aaah, laitappas joskus sinne sekaan marenkia![]()
HHmm... mun mieleen tuo on just hyvä... tosi makea valmiiksi, menisköhän liiiiian makeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aaah, laitappas joskus sinne sekaan marenkia![]()
HHmm... mun mieleen tuo on just hyvä... tosi makea valmiiksi, menisköhän liiiiian makeeksi.
En osaa sanoa, mulle mikään ei ole liian makeaaSe jäätelö yhdessä marengin kanssa on kuin taivaasssa luotu liitto.
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Höh, menitkin muistuttamaan. Nyt sitten istun purkki kourassa tässä ja oon kohta syöny 1/4 purkillista just tuota Aino ihana maitosuklaata.
Tämä maistuu ihan erilaiselta kuin muistin. Muistin, että suklaa oli suussasulavaa, mutta tässähän olikin kovia suklaapaloja, jotka pitää pureskella. Onko resepti muuttunut, vai muistanko näin väärin?
Oliko guaria/karrageenia siinä?Ostin itsekin pitkästä aikaa Ainon ihanan maitosuklaan, mutta koostumus tosiaan tuntuu muuttuneen sitten edelliskerran. Muistan jäätelöosuuden olleen kermasta/samettista, nyt se muistutti sellasta halpissuklaajäätelöä :’(. Olipa harmillista, sillä aiemmin se on lukeutunut lempipakettijäätelöihini.