Ainainen nälkä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiteli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiteli

Jäsen
05.06.2007
517
0
16
Kertokaa millä sen saa pois kun ei syöminen auta! :D
oikeesti alkaa oleen jo aika piinallista. Syön kaksi lämmintä ruokaa päivässä ja aamu- ja iltapalaksi monta leipäsiivua.päivällä mässään kahvin kans jotain herkkuja. silti pitäis kokoajan olla syömässä välipaloja.
Tänäänkin kulunut pussillinen hedelmiä, mutta kun ne ei vaan täytä!
Lisäksi suklaata kuluis joka päivä jos antas itselle periksi.
Liekö imetys syynä tähän?

Täällä kohtalotoveri.Joskus olen kokeillut (en tosin imetyksen aikana)sitä,että n.viikon vaan "näkee nälkää" eli jättää ylimääräset pois.Viikko on tuskaa,mutta sitten helpottaa.Kunnes taas alkaa uudestaan (heikko kun olen,annan mielihaluilla usein periksi)

Alkuperäinen kirjoittaja juujuu:
keksi tekemistä. ulkoile, neulo, sisusta vaikka. ehdollistu johonkin muuhun kun mussutukseen.

mä kyllä harrastan noita kyseisiä juttuja, mutta se se vasta mukavaa onkin neuloessa samalla syödä jotain.
lenkillä taitaa olla ainut hetki kun ei tarvi olla jotain laittamassa suuhun.
Toivoton tapaus....

Mulla hiilihydraattipitoinen ruoka aiheutti kierteen - koko ajan piti saada lisää jotain hiilihydraattipitoista, oli se sitten leipää tai mitä hyvänsä. Hiilihydraattien rajoittaminen auttoi. Nykyään lapsikin voi rauhassa pitää karkkipäivänä pussinsa, mun ei tee mieli tai jos tekee niin vaan ohimennen ajatellen - paljon neutraalimmin pystyy haluihin suhtautumaan nykyään.