nyt sillä on tosi paha rintatulehdus et toi saattas olla enemmän kuin hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Jyväpussi/kauratyyny. Voi hautoa rintoja jos tarvetta. Tai sit myöhemmin hartioita, kun ne jumittaa kasvaneen vauvan kantamisesta![]()
vauvalle käyn hakemassa jotain ihanaa ja isää kans jotenki olis mukava muistaa. Molemmat on tärkeitä ja ystäviä melkein 10v takaa.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:leivo jokin suolainen piirakka, kukkia ja joku hyvä lehti =) tai vauvalle joku lelu/vaate
ku haluaisin et se olis yllätys, vaikka varmasti tietää etten ikinä menis kahta kättä heiluttaenAlkuperäinen kirjoittaja tulia:vaippoja vauvaa varten?! kysy kaverilta mitä haluaisi saada niin varmasti osaa kertoa ja viemisetkin on sit mieleisiä.
Jos huumori kestää, niin korvatulpat, Sisu-aski, näppylähanskat ja liukkariaAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Mitäs isälle?? Sikari?polttaa kyl.. ei mitää alkopitoista.
hahaha!! varmasti riittää huumoriAlkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Jos huumori kestää, niin korvatulpat, Sisu-aski, näppylähanskat ja liukkariaAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Mitäs isälle?? Sikari?polttaa kyl.. ei mitää alkopitoista.
![]()
taidanki pyytää mun tädiltä hyvän ohjeen.. ja sit käyn ton kauratyynyn hakemassa ja vauvalle jotain ihanaa vaatetta hennesiltä ja ja.. isälle joku pakettiAlkuperäinen kirjoittaja k:Olisin enemmän ku mielissään SUOLAISESTA PIIRAKASTA
Itse synnytän pian eikä todellakaan ole tässä vaiheessa eikä varmasti lapsen synnyttyäkään aikaa leipoo itselle mitään herkkuja.
Siis, kinkkupiirakkaa vaikka!![]()
Isälle voi myös ostaa sellaisen vauvan käyttöopas sarjakuvakirjan. Oli ihan hauska.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:taidanki pyytää mun tädiltä hyvän ohjeen.. ja sit käyn ton kauratyynyn hakemassa ja vauvalle jotain ihanaa vaatetta hennesiltä ja ja.. isälle joku pakettiAlkuperäinen kirjoittaja k:Olisin enemmän ku mielissään SUOLAISESTA PIIRAKASTA
Itse synnytän pian eikä todellakaan ole tässä vaiheessa eikä varmasti lapsen synnyttyäkään aikaa leipoo itselle mitään herkkuja.
Siis, kinkkupiirakkaa vaikka!![]()
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel