nyt sillä on tosi paha rintatulehdus et toi saattas olla enemmän kuin hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Jyväpussi/kauratyyny. Voi hautoa rintoja jos tarvetta. Tai sit myöhemmin hartioita, kun ne jumittaa kasvaneen vauvan kantamisesta
vauvalle käyn hakemassa jotain ihanaa ja isää kans jotenki olis mukava muistaa. Molemmat on tärkeitä ja ystäviä melkein 10v takaa.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:leivo jokin suolainen piirakka, kukkia ja joku hyvä lehti =) tai vauvalle joku lelu/vaate
ku haluaisin et se olis yllätys, vaikka varmasti tietää etten ikinä menis kahta kättä heiluttaenAlkuperäinen kirjoittaja tulia:vaippoja vauvaa varten?! kysy kaverilta mitä haluaisi saada niin varmasti osaa kertoa ja viemisetkin on sit mieleisiä.
Jos huumori kestää, niin korvatulpat, Sisu-aski, näppylähanskat ja liukkariaAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Mitäs isälle?? Sikari? polttaa kyl.. ei mitää alkopitoista.
hahaha!! varmasti riittää huumoriAlkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Jos huumori kestää, niin korvatulpat, Sisu-aski, näppylähanskat ja liukkariaAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:Mitäs isälle?? Sikari? polttaa kyl.. ei mitää alkopitoista.
taidanki pyytää mun tädiltä hyvän ohjeen.. ja sit käyn ton kauratyynyn hakemassa ja vauvalle jotain ihanaa vaatetta hennesiltä ja ja.. isälle joku pakettiAlkuperäinen kirjoittaja k:Olisin enemmän ku mielissään SUOLAISESTA PIIRAKASTA
Itse synnytän pian eikä todellakaan ole tässä vaiheessa eikä varmasti lapsen synnyttyäkään aikaa leipoo itselle mitään herkkuja.
Siis, kinkkupiirakkaa vaikka!
Isälle voi myös ostaa sellaisen vauvan käyttöopas sarjakuvakirjan. Oli ihan hauska.Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:taidanki pyytää mun tädiltä hyvän ohjeen.. ja sit käyn ton kauratyynyn hakemassa ja vauvalle jotain ihanaa vaatetta hennesiltä ja ja.. isälle joku pakettiAlkuperäinen kirjoittaja k:Olisin enemmän ku mielissään SUOLAISESTA PIIRAKASTA
Itse synnytän pian eikä todellakaan ole tässä vaiheessa eikä varmasti lapsen synnyttyäkään aikaa leipoo itselle mitään herkkuja.
Siis, kinkkupiirakkaa vaikka!