Meillä kahdeksanviikkoinen vauva. Voi muuten hyvin ja kasvaa kovasti mutta kakka on ollut koko ajan myrkynvihreää, vaihdellen kiinteämmästä vihreästä vaahtomaiseen, mutta tumma vihreys pysyy. Ainoastaan muutaman kerran kokeiltuamme korviketta, kakka muuttui hetkellisesti keltaisemmaksi. Nyt ei enää korvikekaan saa kakkaa keltaiseksi, vaan kakka on korvikkeesta huolimatta vihreää. Vauva siis on rintamaidolla täysin, lukuunottamatta noita muutamia kertoja. Nyt kakan värin lisäksi minua on alkanut huolettamaan limaisuus joka kiusaa etenkin öisin. Nuhaa ja krohinaa on kestänyt yli kaks viikkoa jo. Voisiko se olla oire jostakin allergiasta? Munattomalla dieetillä olen jo, sillä vauvan pylly lehahti näppylöille majoneesin syömiseni jälkeen. Entä maito- tai vilja-allergia? Kuinka kauan minun pitäisi välttää ko.aineita että vaikutuksen huomaisi vauvassa? Vauvan posket ovat myös aika kuivat ja karheat ja vähän näppyläiset ( en tiedä onko hormoninäppyjä edelleen), tosin koko perheellämme on atooppista ihoa vaikkei allergiaa olekaan. Kuinkas tässä nyt pitäisi toimia ja minkälaisia kokemuksia teillä on?