Aina vaan nega nega nega nega nega nega nega nega nega

• Viestiketjun aloittaja aloittaja.....
  • Ensimmäinen viesti
aloittaja.....
Tuun hulluksi kohta, miksi ei voi tulla koskaan sitä kahta viivaa!!! Ollaan niin kauan yritetty vauvaa jo etten jaksa edes laskea kuinka monta negatiivista raskaustestiä olen tehnyt.. Ovistestit käytössä ja oviksen oon bonganny nyt monena kuukautena peräkkäin, lisäksi käytössä Letrozol. Mutta silti, mitään ei tapahdu :(
Nyt olin jo niin toiveikas että täs kierros tärppäis vaan ei, tänään dpo 17, ei menkkoja, testi nega.....ääääääää..

"Mie"
Halaus! Tiedän tuon tunteen. Ei auta kuin toivoa, että se plussa sieltä vielä tulee. Yritä keskittyä johonkin muuhun asiaan, mistä tulisit hyvälle mielelle! Stressi vaikuttaa yllättävästi myös tärppiin.

......
Täällä niin sama tilanne! Negaa negan jälkeen, kohta tulee 2 vuotta "yritystä" takana. Ja tähänhän yleensä neuvotaan heti, että yrittäminen pitää lopettaa heti, koska stressi estää raskaaksi tulemisen. Me ollaan alun alkaen reilu vuosi menty tulee jos on tullakseen mielellä eikä sen kummemmin asiaa ajateltu. Oikeastaan vasta puolisen vuotta sitten herättiin siihen, että vauvaa ei sillä keinoon tullutkaan ja aloitettiin tosissaan oviksen pongailut ja peiton heiluttelu. Ärsyttää!!

aloittaja....
Täällä mennyt useampi vuosi asenteella et "tulee jos on tullakseen", noh ei oo tullakseen, sit on yritetty ihan kunnolla, mutta ei =( Ärsytävää, todella ärsyttävää... Tästä kierrosta olin ihan varma et tärppäs, siksi testailin jo eilen ja tänään ja puhdasta negaa oli. Ja alkohan ne menkatkin heti negatestin jälkeen...=(

"heart"
Voi teitä :( Tsemppiä teille ketkä joudutte kärsimään lapsettomuudesta. Itsellä ei siis tätä ongelmaa mutta olen kuullut että kun on vuosi yritystä takana niin pitäisi hakeutua hedelmällisyystutkimuksiin. En voi kuvitella kuinka rankkaa tuo on kun toivoo muttei mitään tapahtu. Toivottavasti saisitte omat nyytit pian <3

Tsemppiä ap:lle, tiedän tunteen :hug: Meillä yritystä n. 7v. takana, kerettiin jo hoidotkin aloittaa jotka jäi kesken kun muutettiin eri puolelle suomea. Sit yhtäkkiä spontaaniraskaus kun lakattiin "yrittämästä" ja mietittiin et jatketaan hoitoja joskus.. Nyt rv. 28+ meneillään et kyllä näitä ihmeitäkin tapahtuu.. Toivotaan et teillekin pian niin käy ja tärkeintä olis olla stressaamatta ja miettimättä liikaa vaikka se onkin koko ajan mielessä.

"oooooo"
Sama homma oli eksän kanssa.. sitten vaihddoin miestä (muista syistä) ja koko ajan heti raskaana kun antaa vauvalle luvan tulla. eli eksässä vika tai emme vaan sopineet yhteen?

"vieraana"
Menkää ihmeessä lapsettomuustutkimuksiin, sillä miksi pettyä kuukaudesta toiseen, jos vaikka raskauden alkaminen spontaanisti onkin erittäin epätodennäköistä syystä tai toisesta.

Ystävälleni tuli aika sokkina se, että siittiöitä ei ollut tarpeeksi, joten lääkäri sanoi suoraan, että ei usko raskautumiseen normaalisti. Kuitenkin saivat lapsen koeputkihedelmöityksellä. Aina ei tietenkään selviä mitään selvää syytä perustutkimuksissa, kuten meillä kävi, mutta viiden vuoden jälkeen menimme ivf-hoitoon ja saimme vauvan. En usko, että mikään stressin välttäminen olisi kummallekaan meille tuonut vauvaa.

"Mie"
No ei tietenkään stressin välttäminen tuo vauvaa, jos taustalla on jokin "oikea ongelma". Meidän ja parin tutunkin kohdalla vauva on kuitenkin ilmoittanut lopulta tulostaan, kun on lakattu yrittämästä. Voimia kaikille lasta toivoville! Rankkaa se plussan odottaminen on kaikille, jotka sitä toivovat.

vierass
Ihan oikeasti, ei se ressissä ala. Itse tulin raskaaksi kun mies reissutöiltään oli ovulaatioaikoihin laskelmieni mukaan pois. Enpä sitten odottanutkaan kuin kuukautisia ja eipä niitä sitten tullut. Jälkeenpäin sitten laskin että olin laskenut väärin sen ovulaatioajan, olikin vielä ok kun mies tuli kotiin.

Täällä mennyt useampi vuosi asenteella et "tulee jos on tullakseen", noh ei oo tullakseen, sit on yritetty ihan kunnolla, mutta ei =( Ärsytävää, todella ärsyttävää... Tästä kierrosta olin ihan varma et tärppäs, siksi testailin jo eilen ja tänään ja puhdasta negaa oli. Ja alkohan ne menkatkin heti negatestin jälkeen...=(
Meillä meni reilu 5v...Oltiin jo luovuttu toivosta ja alettu pohtia elämää kahdestaan ja mentäskö adoptioasioille jne...mutta sitten se yks kuukaus paukahti plussa. Ja vielä niin ettei ollu hajuakaan kierron vaiheesta kun se yks ainoa kerta puuhattiin siinä kuussa.

Toivottavasti se teilläkin vielä tulee tuo yllätyskerta :hug:

aloittaja....
Mukava kuulla muidenkin kokemuksia asiasta.. Tuntuu vaan niin pahalta ja en enää edes näe sitä mahdollisuutta että meille vauva joskus tulisi. Toivo menetetty niin sanotusti :(

"susu"
Menkää ihmeessä tutkimuksiin!Mulla todettiin PCO ja sain vähän hormonaalista avitusta(Clomifen).Raskaus lähti kerrasta käyntiin.Ja neljä vuotta oli yritetty.Nyt tuo Clomifen "vauva"on jo 11v ja hänen jälkeensä ollaan saatu luomusti lisää lapsia.

aloittaja.....
[QUOTE="susu";30772974]Menkää ihmeessä tutkimuksiin!Mulla todettiin PCO ja sain vähän hormonaalista avitusta(Clomifen).Raskaus lähti kerrasta käyntiin.Ja neljä vuotta oli yritetty.Nyt tuo Clomifen "vauva"on jo 11v ja hänen jälkeensä ollaan saatu luomusti lisää lapsia.[/QUOTE]

Mulla on PCO ja Letrozol käytössä, mutta ei vastetta =(

.-.-.-
Kaikki eivät ole samanlaisia , toisille auttaa clomit ja toiselle joku muu.
Onko sinulla ylimääräisiä kiloja, suosittelen siinä tapauksessa laihduttamaan , pienelläkin pudotuksella voi olla suotuisia vaikutuksia juuri PCO:hon

Yhteistyössä