Aina tuulihousuissa?

• Viestiketjun aloittaja -vieras--
  • Ensimmäinen viesti
Joo näinhän se on, ja sitten perustellaan alipukeutumista mukavuudella ja käytännöllisyydellä. Tähänkin ketjuun tulee varmasti vastauksia, että "sulje silmäs jos et kestä mun pieruverkkareita kaupungilla".

Asutteko te kaupungilla? Jos ette, niin näetkö sä useinkin naapurin rouvaa kaupungilla? Tiedätkö sä mistä se on tulossa ja mihin menossa mitä tekemään?

Ihan vaan vinkiksi, että useimmiten kun naapurit näkee mut pihalla, niin olen siis pihalla ja sen mukaisesti pukeutunut. Naapurit eivät näe minua kaupungilla, kaupassa, kirjastossa tai muuallakaan... tai ainakin hyvin harvoin. Yleensä kun poistun kyseisiin paikkoihin, astun ulko ovesta autoon jollon naapureilla jää aikaa nähdä minut alle kymmenen sekuntia.

Sen lisäksi, ketä helvettiä kiinnostaa mitä jollakulla muulla on päällä? Mulle on ainakin ihan se ja sama, vaikka pukeutuisitte juuttisäkkiin. Mä vedän niskaani sellaset releet, missä mä viihdyn.

Sen lisäksi, ketä helvettiä kiinnostaa mitä jollakulla muulla on päällä? Mulle on ainakin ihan se ja sama, vaikka pukeutuisitte juuttisäkkiin. Mä vedän niskaani sellaset releet, missä mä viihdyn.
Tyypillinen palstamamma, joka saapuu häihinkin verkkareissa ja crocseissa. "Koska mä vaan viihdyn sellaisissa kuteissa, haters gonna hate!!11"

• Tykkää
Reactions: setis ja Ciervo
Me suomalaiset? Olen ihmetellyt kun naapurin kolmekymppinen rouva on melkein aina ulkoiluhousissa. Ainakin ennen vanhaan oli tapana pukeutua kaupungille.
Minä taas olen miettinyt, ollaanko me suomalaiset aina foliohattu päässä, koska olen ihmetellyt kun naapurin rouvalla on melkein aina foliohattu. Ainakin ennen vanhaan oli tapana käyttää jotain muuta päähinettä.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
No mulla on ainakin kylmä ja pukeudun lämpimästi jo sää niin vaatii! Naurettavaa kulkea hameessa ja saappaissa huulet sinisenä värjötellen. Eri asia jos käy autolla vaikka ostoksilla, mutta ulkoiluun ulkovaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30292479:
Tyypillinen palstamamma, joka saapuu häihinkin verkkareissa ja crocseissa. "Koska mä vaan viihdyn sellaisissa kuteissa, haters gonna hate!!11"
Miksi sinä oletat, että minä viihdyn crocseissa tai verkkareissa. Tietääkseni en omista kumpiakaan. Pidän muodista ja kivoista vaatteista. Kulutankin aika helvetillisen summan rahaa pukeutumiseen, ulkonäköön, hiuksiin meikkeihin ym. mahdolliseen. Olen varsin turhamainen.
En siltikään ymmärrä, että miten ihmeessä ketään muuta voi kiinnostaa muiden pukeutuminen? Edelleen, mulle on aivan sama, vaikka te kaikki muut kulkisitte jätesäkeissä. Mä nyt vaan haluan kulkea vaatteissa, joissa mä viihdyn.

minäkin
Minä olen varmaan naapureiden mielestä "aina" tuulipuvun housuissa. Asumme 10km keskustasta ja viuhdon koirien kanssa lenkille metsään useaan kertaan päivässä. Siellä ei tohdi farkkuja pittää.

"Hanne"
Eilen lasten kanssa ulkoillessa kävi mielessä, että ne tuulihousut olis kamalan kivat :D Laitoin hankintalistan kärkeen.
Yleensä kuljen farkuissa tai paksuissa sukkahousuissa.

Viime talvi oli eka 19.vuoteen kun laitoin toppahousut jalkaan. Ja onhan ne kivat ja lämpöiset jalassa. Kovilla pakkasilla kävin ne päällä kaupassakin, kävellen kun kauppareissut joskus teen. Mutta yleensä on ne farkut tai sukkahousut.

Ja vaikka täällä "maalla" asutaankin, niin harvemmin kaupassa ketään tuulihousut jalassa näkee. Tietysti jos lenkin päätteeksi kauppaan pistäytyy.
Vaikka on tietysti se oma porukkansa joka ei välitä mitkä releet päällä kulkee.

Farkut on sitäpaitsi inhottavat kun ne kastuu. Mikään ei oo vittumaisempaa kuin märät lahkeet jotka kastelee sukat. Farkut ja hameet sitten autoillessa, riippuu vähän onko menossa töihin, vai mökille :D

Tunnustan
Mä käyn kyllä myös kirjastossa ja kylällä kaupassa tuulihousuissa....monesti työmatkallekin vetäsen ne samaiset housut (ja vaihdan sit työpaikalla ne hoitsun vermeet päälle). Kotipihalla 98%ajasta myös tuulipuku/verkkarihousut päällä
Tänään oon menossa kaupunkiin asioille ja aion pukeutua tummiin siisteihin farkkuihin, uudhkoihin saappaisiin ja uuteen toppatakki (sataa lunta ja mittarissa 0 astetta)
Nyt ei vaan oo ketään naapureita kotona, että ne vois nähdä mut siististi pukeutuneena, niin ne tosiaan voi luulla, että mulla on aina vaan ne samat vanhat hyväksi havaitut tuulipukuhousut;)

Emmä ainakaan ole koskaan tuulihousuissa, eikä kukaan tuttavapiiristäkään ruukaa tuulihousuissa hillua.

Syksyisillä iltalenkkipoluilla noita tuulihousuja ja -pukuja varmaan eniten näkee, tosin lähinnä keski-ikäisillä ja sitä vanhemmilla.
Nuoremmilla en ole nähnyt, tai ainakaan kiinnittänyt huomiota. Teknisissä juoksuvermeissä nykyisin taidetaan pääosin painella.

"viola"
Mä käyn kyllä myös kirjastossa ja kylällä kaupassa tuulihousuissa....monesti työmatkallekin vetäsen ne samaiset housut (ja vaihdan sit työpaikalla ne hoitsun vermeet päälle). Kotipihalla 98%ajasta myös tuulipuku/verkkarihousut päällä
Tänään oon menossa kaupunkiin asioille ja aion pukeutua tummiin siisteihin farkkuihin, uudhkoihin saappaisiin ja uuteen toppatakki (sataa lunta ja mittarissa 0 astetta)
Nyt ei vaan oo ketään naapureita kotona, että ne vois nähdä mut siististi pukeutuneena, niin ne tosiaan voi luulla, että mulla on aina vaan ne samat vanhat hyväksi havaitut tuulipukuhousut;)
Näin myös :)

Pin
Täällä ne on vielä hassumpia, keski-ikäset naiset kulkee jossain hmmm mikä se asu nyt nimeltään on...tuulipuku, mutta kankainen versio siitä, löysät sellaiset. Tukka on kuitenkin hienosti laitettu ja kävelytyyli naisellinen. :D Hauska yhdistelmä. Näitä näkee aika useinkin. Ehkä se on joku muoti mitä en tajua, tai sitten se on jenkkiversio tuulipukumammasta? :xmas:

Mä en muuten ymmärrä oletusta, että jos en ole järin kiinnostunut siitä miten muut pukeutuu, en voi olla itse "kiinnostunut" omasta pukeutumisestani?
Mun mielestä näiden ei pitäisi sulkea toisiaan pois, mutta näemmä monen mielestä asian on kuitenkin oltava niin. Miksi?

Pin
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30292479:
Mun mielestä häät ja kaupungilla kuljeskelu on vähän eri asia. En kyllä muista nähneeni tuulipukukansaa siellä viipottelemassa, mutta ehkä en olisi edes noteerannu niitä? En tiedä. En tosiaan saa tällaisia ärsytyksiä ainakaan aiheesta eikä ihan hirveästi edes kiinnosta jonkun tuulipukumieltymykset kaupungilla, olkoot asenteeni sitten huonompi kuin sinun.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
0123654
Myönnän.... olen kulkenut nyt pari kk pelkissä tuulihousuissa. tai lökäreissä.
RV 36 menossa, enkä tosiaan meinaa enään laittaa rahojani mamma vaatteisiin!
Sairaalassa makoillut 30+ n.4 viikkoa, joten turhaan pukeutuisin muiden mieliks!

Yhteistyössä