-vieras--
Me suomalaiset? Olen ihmetellyt kun naapurin kolmekymppinen rouva on melkein aina ulkoiluhousissa. Ainakin ennen vanhaan oli tapana pukeutua kaupungille.
Niin, pyyheliinat on ihan yhtä jees verhoelementti kuin mikä tahansa muu.Mä vedän niskaani sellaset releet, missä mä viihdyn.
No jos mä viihdyn kodissani niin, että pyyheliinat on verhoina, niin miten se vois jotakuta muuta häiritä?Niin, pyyheliinat on ihan yhtä jees verhoelementti kuin mikä tahansa muu.
Tyypillinen palstamamma, joka saapuu häihinkin verkkareissa ja crocseissa. "Koska mä vaan viihdyn sellaisissa kuteissa, haters gonna hate!!11"Sen lisäksi, ketä helvettiä kiinnostaa mitä jollakulla muulla on päällä? Mulle on ainakin ihan se ja sama, vaikka pukeutuisitte juuttisäkkiin. Mä vedän niskaani sellaset releet, missä mä viihdyn.
Minä taas olen miettinyt, ollaanko me suomalaiset aina foliohattu päässä, koska olen ihmetellyt kun naapurin rouvalla on melkein aina foliohattu. Ainakin ennen vanhaan oli tapana käyttää jotain muuta päähinettä.Me suomalaiset? Olen ihmetellyt kun naapurin kolmekymppinen rouva on melkein aina ulkoiluhousissa. Ainakin ennen vanhaan oli tapana pukeutua kaupungille.
Miten tämä liittyi mihinkään? Tuulihousutko on ainoa vaate, joilla tarkenee?No mulla on ainakin kylmä ja pukeudun lämpimästi jo sää niin vaatii!
Miksi sinä oletat, että minä viihdyn crocseissa tai verkkareissa. Tietääkseni en omista kumpiakaan. Pidän muodista ja kivoista vaatteista. Kulutankin aika helvetillisen summan rahaa pukeutumiseen, ulkonäköön, hiuksiin meikkeihin ym. mahdolliseen. Olen varsin turhamainen.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30292479:Tyypillinen palstamamma, joka saapuu häihinkin verkkareissa ja crocseissa. "Koska mä vaan viihdyn sellaisissa kuteissa, haters gonna hate!!11"
No suurinpiirtein. Toki pakkasen kiristyessä tarvii sitten toppahousut.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30292509:Miten tämä liittyi mihinkään? Tuulihousutko on ainoa vaate, joilla tarkenee?
Vanhat pellavapyyhkeet on kauniita verhoina. Oikein ne mummon tekemät ja pitseillä koristellut.Niin, pyyheliinat on ihan yhtä jees verhoelementti kuin mikä tahansa muu.
Näin myösMä käyn kyllä myös kirjastossa ja kylällä kaupassa tuulihousuissa....monesti työmatkallekin vetäsen ne samaiset housut (ja vaihdan sit työpaikalla ne hoitsun vermeet päälle). Kotipihalla 98%ajasta myös tuulipuku/verkkarihousut päällä
Tänään oon menossa kaupunkiin asioille ja aion pukeutua tummiin siisteihin farkkuihin, uudhkoihin saappaisiin ja uuteen toppatakki (sataa lunta ja mittarissa 0 astetta)
Nyt ei vaan oo ketään naapureita kotona, että ne vois nähdä mut siististi pukeutuneena, niin ne tosiaan voi luulla, että mulla on aina vaan ne samat vanhat hyväksi havaitut tuulipukuhousut
Mun mielestä häät ja kaupungilla kuljeskelu on vähän eri asia. En kyllä muista nähneeni tuulipukukansaa siellä viipottelemassa, mutta ehkä en olisi edes noteerannu niitä? En tiedä. En tosiaan saa tällaisia ärsytyksiä ainakaan aiheesta eikä ihan hirveästi edes kiinnosta jonkun tuulipukumieltymykset kaupungilla, olkoot asenteeni sitten huonompi kuin sinun.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30292479:Tyypillinen palstamamma, joka saapuu häihinkin verkkareissa ja crocseissa. "Koska mä vaan viihdyn sellaisissa kuteissa, haters gonna hate!!11"