Aina tässä käy tälleen :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie suunnittelen ja mietin joululahjoja näille penoille, ja sit kun mie oletan, että mulla on jo kaikki niin mie joko
a ) muistan, että joku tärkee pitää vielä ostaa
tai
b) mie löydän jonkun paketin, minkä olen etukäteen ostanut jemmaan

Sit mie tuskailen, että lahjamäärä ei koskaan pysy siinä, mitä mie etukäteen ajattelin.
Eikä siinä mitään, ei näillä silti kymmeniä paketeja ole / lapsi, mutta kun nää kaikki on yhdessä läjässä, niin tää näyttää ihan älyttömältä :whistle: :ashamed:

Kuulostaa niin tutulta toi et ostaa etukäteen ja sit unohtaa koko paketin olemassa olon..tästä johtuen meidän poika saa tänä vuonna 3 pleikkapeliä vaikka piti tulla vaan 2.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie suunnittelen ja mietin joululahjoja näille penoille, ja sit kun mie oletan, että mulla on jo kaikki niin mie joko
a ) muistan, että joku tärkee pitää vielä ostaa
tai
b) mie löydän jonkun paketin, minkä olen etukäteen ostanut jemmaan

Sit mie tuskailen, että lahjamäärä ei koskaan pysy siinä, mitä mie etukäteen ajattelin.
Eikä siinä mitään, ei näillä silti kymmeniä paketeja ole / lapsi, mutta kun nää kaikki on yhdessä läjässä, niin tää näyttää ihan älyttömältä :whistle: :ashamed:
Meillä myös on lahjavuori melkoinen kun on 9 lapsen ja kahden aikuisen lahjat siinä.
Kieltämättä siitä tulee iso kasa vaikka ei montaa pakettia tulisikaan kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä myös on lahjavuori melkoinen kun on 9 lapsen ja kahden aikuisen lahjat siinä.
Kieltämättä siitä tulee iso kasa vaikka ei montaa pakettia tulisikaan kaikille.

Mulla on tällähetkellä tuossa vielä anopin ja apenkin lahjat (viettävät joulun meillä) ja sit muidenkin sukulaisten paketeja, kun vasta ensviikolla tonttuilen niitä eteenpäin. :xmas:
Ja noita sukulaisiin lähteviä pakettejakin on tusinan verran :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä