Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:vatsatauti tai vauva?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulla on ihan sama homma, mutta johtuu paniikkihäiriöstä ja ahdistuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja vg:Mulla alkoi vatsatauti noin, samoin työkaverilla.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mulla on ihan sama homma, mutta johtuu paniikkihäiriöstä ja ahdistuksesta.
hmmm... miten se selittyy tällä syömisen jälkeisellä huonolla olla? Nimittäin olen välillä epäillyt paniikkihäiriötä itselläni...
Alkuperäinen kirjoittaja mulla:Oli toissa viikolla just samanlainen olo, että etenki syömisen jälkeen tuli ihan samanlainen olo ku oksutaudissa, mut oksennusta vaan ei tullu. Meni ohi n. neljässä päivässä, ja just tällästä on kuulemma nyt liikkeellä..ihme mahatautia.
Alkuperäinen kirjoittaja vg:Alkuperäinen kirjoittaja mulla:Oli toissa viikolla just samanlainen olo, että etenki syömisen jälkeen tuli ihan samanlainen olo ku oksutaudissa, mut oksennusta vaan ei tullu. Meni ohi n. neljässä päivässä, ja just tällästä on kuulemma nyt liikkeellä..ihme mahatautia.
Tätä justiin, ja vatsa kipeä. Joku lievä muunnos perinteisestä mahataudista?