aina sama virsi, mitä tästä keskustelemaan. muuta kuin todetaan ettei menesty, niin ei menesty

vierailija
Olen asiasta eri mieltä. Minusta oli jo menestystä, että Suomi pääsi Euroviisujen finaaliin. Ja että finaaleissa sai pisteitä eli rikkoi nollarajan. Paikanpäällä olevat katsojatkin tykkäsivät biisistä, sen verran hyvät huudatukset ja taputukset ko. yhtye sai.
The Rasmus yhtyeenä on menestynyt todella hyvin ja tehnyt Suomea musiikin kartalle. Ottaen vielä huomioon, että bändillä taitaa olla ikää melkein kolmekymmentä vuotta, niin mitä sellaista olet itse tehnyt 30 vuoden aikana, että se noteerataan maailmanlaajuisesti ja muistetaan yhä?
 
vierailija
Olen tässä aiemminkin ihmetellyt, miksei analysoida aiempia voittajia/menestyjiä ja tehdään siitä sopiva "keitos" euroviisuihin.

Eli 20-25-vuotiaita kauniita naisia ryhmä. Mielellään kaikenvärisillä hiuksilla ja pituuksilla; tummia latinoita ja skandinaaviblondeja.

Ehkä pitää olla pari hyvännäköistä miestä tasapainottamassa ryhmää ja naisäänestäjiä varten.

Naisille mahdollisimman vähän päälle vaatetta kuten Espanjan edustajilla oli kaikilla pakarat hyvin esillä.
Näyttäviä ja tiukkoja vaatteita, säihkeitä ja suhinaa.
Tavanomainen discojumputus pelaa aina.
Pitää osata tanssia ja hyppiä ja tehdä näyttäviä sirkustemppuja.

Ei nämä ole mitkään laulukilpailut, on toki plussaa jos joku näistä pimuista tai pojista osaisi laulaa.
Esitys on tärkein ja miltä näyttää.


Toinen systeemi on friikkishow. Erikoinen esiintyjä ja mitä erikoisemmat vaatteet sen parempi.
 

Yhteistyössä