Aina sama juttu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nukkumaanmenon pitäisi kai olla rauhallinen hetki lapsille, mutta meillä se on aina yhtä huutoa: en pese hampaita, en mene nukkumaan, mä haluun kattoo vielä videoita.. plaa plaa ja siinä mulla viimeistään menee pinna, vaikka olen illan alussa päättänyt että tänään vedän tän illan rauhallisesti.

Täällä on viel 6 noita huutajaa.. Jossain välissä palaa pinna taatusti varsinkin kun yleensä yksin noita laitan nukkumaan. Sais varmaan kuudelta olla iltapala et oisivat kahdeksalta sängyssä.

Oisko ne / hän liian väsynyt? Auttaisko jos iltatoimet alottais aikaisemmin ja keksis niihin jonkun kivan jutun? Meillä "ratsastetaan" reppuselässä hampipesulle ja isommalle luetaan kirjaa ennen nukkumaanmenoa pari sivua / ilta.

sama juttu meillä joka ilta noitten koululaisten kanssa. ei millään pesulle, ei millään nukkumaan, reput ties missä ja valmiiksi laittamatta, ja kun kovalla riitelyllä ovat sängyssä niin sit ne ei rupee nukkumaan, puhe kuuluu ptkän aikaa, sit vessaan jne

Meillä on tuollaista pukemisten kanssa.Heti aamusta asti.Tuntuu,että kaikilla lapsilla on joku taistelutanner,toisilla nukkumaanmeno,toisilla pukeminen,toisilla syönti...Kun tietäis itsekin,miten selvitä tilanteista hermostumatta,vaikka aina saman päätöksen teenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Oisko ne / hän liian väsynyt? Auttaisko jos iltatoimet alottais aikaisemmin ja keksis niihin jonkun kivan jutun? Meillä "ratsastetaan" reppuselässä hampipesulle ja isommalle luetaan kirjaa ennen nukkumaanmenoa pari sivua / ilta.

Meillä, kun poika on päättänyt olla tulematta pesulle, syömää yms, niin silloin ei kyllä auta ratsastamiset yms... Mut juu, kaikkea tietenkin kannattaa kokeilla.... ;)

Yhteistyössä