Aina sama juttu,harmittaa

Mitenköhän sitä osaisi aina asennoitua siihen että raskaus ei ehkä enää alakkaan.Aina sitä miettii että,josko nyt tämä oire olisikin merkki raskaudesta,tai josko nyt olisi paha olo,taidan olla kuin koira emo joka vale raskautta hankkii =) Ei minulla vielä kuukautiset ole alkanut,vaan kun koko ajan mielessä pyörii,jotenkin rasittavaa,kun aina veskissä käydessä tuijottelee housuihinsa =) Sitten miettii fiilistä että jos ei enää tulekkaan raskaaksi,olen tietenkin jumalattoman onnellinen lapsistani,ja olenhan saanut äidiksi tulla,vaan kyllä se uusi elämä aina niin ihmeellinen on.Olisipa se niin ihanaa tulla teidän raskautuneiden joukkoon,mutta onnellinen olen teidän puolesta,mielestäni on upeaa kun aikuiset naiset saavat vauveleita ja saavat kokea äitiyden ihmeen :hug: kaikille ja tsemppiä odotuksiin =)
 
Ensin halit sinulle :hug: tuo on kyllä kurjaa tuo kun odottaa ja toivoaa ja pelkää pettyvänsä. monet itkut olen minäkin itkenyt ja kirveen niin sanotusti kaivoon paiskannut, mutta niin se elämä osaa vaan yllättää, toivon sydämmestäni että yllättää myös sinut :heart: Kyllä tämä on iso ihme mikä minun massussani kasvaa ja olen todella onnellinen. toivon sinun puolesta ja peukut pystyssä pidän että pian liityt meidän joukkoon :wave: :heart:
 
Kyllä minuakin, jännitti/pelotti, jos en tulisikaan enää raskaaksi. Mietin jopa jos viime vuonna tehty sappileikkaus olisi sekoittanut jotain, kaikkea hassua tuli mieleen. Mies myös "vähän pelkäsi", jos emme enää saa vauvaa, hän sanoi, että olisi ollut vaikeaa hyväksyä asia, jos niin olisi käynyt!

Toivon, että pian olet meidän vartoavien puolella onnellsena! :heart: Nyt en enää joka kerta katso onko menkat alkaneet, alussa monta viikkoa aina vessaan mennesä tarkistin, oliko vuoto menkkavuotoa vai valkovuotoa. onneksi oli valkovuotoa! Niin ja niitä Lugesteroneitakaan en ole enää käyttänyt , kun gyne sanoi, että lopeta ne, silloin ultrassa. Kaikki pysynyt toistaiseksi ilman niitä hyvin, nyt vaan sitä np-ultraa ja verikoetta odottelen!

Huomenna Tiuhti-Viuhti on rv 8 :heart:

Rouva ja Tiuhti-Viuhtimme :heart:
 

Yhteistyössä