aina oppii

  • Viestiketjun aloittaja varis
  • Ensimmäinen viesti
varis
aina oppii uutta.
Kun seuraa palstan pettämisjuttuja niin asia on näin, että:

Kun mies pettää, toinen nainen on syyllinen.
Kun nainen pettää, parisuhteessa ja miehessä on silloin vikaa.
 
Petetty jättäjä
Kyllä mä luulen, että valta osa petetyistä syyttää ennen kaikkea sitä omaa puolisoaan pettämisestä...ja varsin moni oikeasti muuten hakee syytä itsestään: mitä tein väärin, mitä vikaa minussa on jne
Itse asian läpikäyneenä voin kertoa, että mielialat ja syyttelyn kohteet vaihtuu varsin vinhaa vauhtia, jopa päivän mittaan ;)

Mulle oli tärkää pettämisen jälkeen soittaa myös sille toiselle osapuolelle, naiselle tässä tapauksessa. Mutta voin vakuuttaa, että kristallin kirkkaasti ymmärrän, että ei miestä oikeasti kukaan väkisin vie. Tämän muuten kerroin myös tälle "toiselle naiselle"

Mutta silti...kyllä vituttaa :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2004 klo 13:22 varis kirjoitti:
aina oppii uutta.
Kun seuraa palstan pettämisjuttuja niin asia on näin, että:

Kun mies pettää, toinen nainen on syyllinen.
Kun nainen pettää, parisuhteessa ja miehessä on silloin vikaa.
Veit sanat suustani, kyllä välillä naurattaa sinisilmäisyys, en tarkoita pahalla kenellekään. =)
 
Niinpä niin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2004 klo 14:05 Arwen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2004 klo 13:22 varis kirjoitti:
aina oppii uutta.
Kun seuraa palstan pettämisjuttuja niin asia on näin, että:

Kun mies pettää, toinen nainen on syyllinen.
Kun nainen pettää, parisuhteessa ja miehessä on silloin vikaa.
Veit sanat suustani, kyllä välillä naurattaa sinisilmäisyys, en tarkoita pahalla kenellekään. =)
Juuri näin! Asioita voi tulkita ja selittää niin monella eri tavalla... kuin piru raamattua lukisi! ;)
 
Wuarikka
Yksiselitteisesti asiahan on niin että se kuka pettää on syyllinen, aivan itse, tekosyitä kyllä varmasti löytyy mutta ketään / mitään muuta siitä ei voi syyttää.
 
Kärjistettynä lisäisin vielä tohon et mieshän sit kerran petettyään tekee sitä jatkossakin, kun taas naisesta ei missään nimessä saa noin edes ajatella vaan hänelle pitää antaa vielä mahdollisuus.
 
Ihmettelijä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2004 klo 09:49 kirppu kirjoitti:
Kärjistettynä lisäisin vielä tohon et mieshän sit kerran petettyään tekee sitä jatkossakin, kun taas naisesta ei missään nimessä saa noin edes ajatella vaan hänelle pitää antaa vielä mahdollisuus.
Itse ajattelin kyllä jo eroa kun olin pettänyt miestäni. En uskonut, että hän voisi koskaan antaa anteeksi ja luottaa minuun uudestaan. Jos hän pettäisi minua, niin pitäisin sitä ehkä jossain määrin oikeutettunakin, joten kyllä antaisin anteeksi (siis jos se ei olisi jatkuvaa ja harkittua).
 

Yhteistyössä