Aina kun sössin raha-asiat, käy jokin aivan uskomaton mäihä ja saan ne sössityt rahat jotain kautta takasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onni suosii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onni suosii

Vieras
Ei mikään ihme että aina sössin uudestaan ja jää jokin tärkeä lasku taas maksamatta, koska ihan aina kun näin on käynyt, niin se puuttuva raha tuleekin jostain. Viimeksi voitin kaupan pelikoneesta 120 euroa ja seuraavan kaupan koneesta 80 euroa, vaikka harvemmin niistä tuollaisia summia voittaa.

Ja siis olen koulussa netissä pelaamiseen ja hävisin silloin sinne 150 euroa.

Nyt hävisin taas 300 euroa netissä ja humps vaan sain tänään tietää, että saan 500 euroa tavallaan ylimääräistä, tai ei ylimääräistä, mutta ennakkoon jo ensikuun rahaa. Jes, taas saankin vuokran maksettua ajoissa, kun alkuun näytti, että myöhästyy.

Tai sitten olen tyhjentänyt koko tilini nettipeliin ja viimeisellä kympillä voitankin ihan hillittömästi, yli 300 euroa ja taas olen omillani kun ensin luulin, että nyt meni kaikki rahat.
Miten voi aina käydä näin? Sössin ja sitten käy joku älytön mäihä miten ei normaalisti todellakaan kävisi.

Nyt otin kyllä opikseni ja suljin nettipankkitunnukset, laskut käyn jatkossa maksamassa pankissa niin en saa pelattua enää. Ei tämä mäihä ikuisuuksiin varmaan jatku.

Yhteistyössä