Aina kun mulla on aikaa, nypin pimppi-karvoja. Mitä ei-niin-tavallista te teette "omalla ajalla"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tunnustus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tunnustus

Vieras
Ja tiedän, suurin osa sanoo ettei niillä ole omaa aikaa/ei ehdi tehdä mitään mitä haluaisi. Noh, esim. tuon oman ajanvietteeni teen vessassa, lapsi kyllä pärjää sen ajan (5-15min) mitä siellä vessassa niitä karvoja irti kiskon, ja samaa teen silloin kun olen yksin kotona :D Muut toimet on normaaleja, joten mainitsen vain tuon yhden.

En tiedä, kuinka ei-niin-tavallista tämä on... jotenkin luulen, että ei tämä ihan yleistäkään ole...
Eli kun itsetyydytän dildolla, niin en laita sitä vaginaani, vaan anaaliin... saan paremmat kiksit niin... toki suristelen sillä myös klittan alueella, mutta kaikkein parasta on, kun laitan siihen kunnolla liukkaria ja liutan sen hitaasti anaaliini... voih, kun tämän ajatteleminenkin saa jo mehut virtaamaan...

Kaivelen hammastikulla hiusharjaan tiukkaan kertyneitä hiuksia ja muuta pikkumoskaa :D Helpommalla pääsis kun pesis sen samantien, mutta ensin kaivelen ja sitten vasta pesen.
Tää harjankaiveluvimma alkaa mystisesti aina tenttiviikon aikaan. Samalla puhdistelen myös koruja ja muita pikkujuttuja niillä tikuilla, todella tärkeä ja akuutti homma, ei voi siirtää tenttien jälkeiseen aikaan...

Mäkin nypin karvoja. Hiukset, ripset ja kulmakarvat pystyn jättämään nykyään rauhaan onneksi. Mulle tulee välillä sääriin epiloinnin takia sisäänpäin kasvaneita karvoja ja niitä on ihana puristella, kun ne plumpsahtavat esiin.

En tiedä, kuinka ei-niin-tavallista tämä on... jotenkin luulen, että ei tämä ihan yleistäkään ole...
Eli kun itsetyydytän dildolla, niin en laita sitä vaginaani, vaan anaaliin... saan paremmat kiksit niin... toki suristelen sillä myös klittan alueella, mutta kaikkein parasta on, kun laitan siihen kunnolla liukkaria ja liutan sen hitaasti anaaliini... voih, kun tämän ajatteleminenkin saa jo mehut virtaamaan...

Siis ihan oikeestiko? :O

Yhteistyössä